Zagubiona we mgle

in Polish HIVE2 years ago

Witam wszystkich serdecznie

Dzisiaj przychodzę do Was i przynoszę Wam troszkę zimowych zdjęć. W sumie to zimowych ale głównym bohaterem jest zimowa mgła.
Ostatni czas to trochę takie moje ukrywanie się przed światem, ukrywanie w mojej mgle bezpieczeństwa.
Czasem jestem po prostu zmęczona otaczającym mnie światem, rozmowami o niczym i najzwyklej w świecie ludźmi. Ludźmi, którzy bardzo często nie potrafią zrozumieć jak bardzo potrzebuje pobyć sobie w takiej mgle samotności. Naładować baterie. Zaczerpnąć oddechu.
Tak więc dzisiaj bohaterką moich zdjęć (przypominam, mocno amatorskich) będzie właśnie mgła. A była dzisiaj wyjątkowo piękna. Gęsta, tajemnicza… w pewnym momencie poczułam się jak w chmurach.

img_3634.heic

img_3632.heic

„To jej ciągle szukam (...). Szukam mgły, aby móc w nią wpłynąć...”
Henning Mankell „Głębia”

img_3626.heic

img_3636.heic

Dziękuje za Waszą obecność tutaj. Za to, że zajrzeliście do mnie. Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie 🙂🤧. Do zobaczenia wkrótce. 🙂

Sort:  

Super wyszła ta mgła 🤩

Niestety brak umiejętności fotograficznych chyba nie oddał całego jej piękna ale fakt, była mega zjawiskowa 😃

ale cudne krajobrazy Ci wyszły.
takie trochę kosmiczne :)

Dziękuje. W pewnym momencie tak właśnie się poczułam 🙂

Wspaniałe! 😍

Pięknie wyszły ci te zdjęcia. Mgła jest niesamowita tajemnicza i zarazem taka, która otula zawsze. Masz talent do zrobienia bardzo fajnych zdjęć


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @kapitanrosomak.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more