Sort:  

To zwróć się do osób, które pytasz. To jest blockchain i wszystko widać. Ja nie zamierzam ani się za nikogo tłumaczyć ani nikogo bronić. Wiadomo od kiedy mam te konto, więc do mnie pytania od tej daty.

To pokaz mi na blokczejnie :) czekam

bo niestety na blokczejnie masz tylko transakcje z wyplatami do giełdy a numer przelewu nie identyfikuje osoby, a tobie musze wierzyc na slowo ze to nie ty :)

wiec jak to udowodnic jesli na blokczejnie nie ma odpowiedzi? Tylko osoby, ktore przejely konto moga wiedziec kto to zrobil, opcje sa dwie - albo osoby przejmujace albo osoby posiadajace wczesniej, czekam na wyjasnienie od was poniewaz na blokczejnie odpowiedzi nie ma!

Porównaj kiedy ogłosiłem, że dostałem dostęp do konta z datami tych transakcji.

Tu się nie myliłem :
https://hive.blog/hive-134382/@jocieprosza/propozycja-dla-polish-hive-i-chwalipieta

od kogo dostałeś konto?