Zaproszenie na moją stronę muzyczno-gitarowo-artystyczną!

Postanowiłem w końcu wystartować z moją stroną muzyczną w internecie, zaczynam tutaj.

To, co się będzie tutaj pojawiać, będzie dotyczyło przede wszystkim instrumentów strunowych, teorii muzyki i muzyki w ogóle. W związku z tym, że uczę gry na różnych instrumentach, będzie ta strona przedłużeniem mojej działalności, z którą będę mógł dotrzeć do szerszego grona odbiorców, przekazać odrobinę wiedzy, zareklamować się, zrobić coś, mam nadzieję, ciekawego dla innych. No i chciałem po prostu odpalić coś swojego w internecie i porobić fajne rzeczy 😃

Nie odmówię sobie oczywiście napisania czasem czegoś na temat pięknych gotyckich katedr, ładnej chatki w stylu zakopiańskim, czy jakichś paskudztw z muzeum sztuki współczesnej.

Zapraszam do obserwowania, na razie nieśmiało, mając jednocześnie nadzieję, że będzie to coraz lepiej wyglądało i brzmiało.

Link do strony:

https://www.facebook.com/EuterpePracownia/