Prezentuję Calendars 🗓 Jesteście na premierze pierwsi 😊

in Polish HIVElast year (edited)

Witajcie,
tak bardzo spodobała mi się społeczność HIVE że postanowiłem zrobić coś ambitnego (ambitnego dla mnie) 🙂

Hello,
I liked the HIVE community so much that I decided to do something ambitious (ambitious for me) 🙂

Przychodzę do Was jako Polskiej społeczności pierwszej. Prezentuję Kalendarze.
Chcąc poznawać platformę i jej funkcjonalność bardziej postanowiłem zrobić coś więcej, zajeło mi to sporo czasu. Cały wczorajszy dzień, od rana do późnej nocy dzisiaj pracowałem nad 🛠 @calendars
Musiałem się nauczyć jak założyć kanał komunikacji, żeby to zrobić potrzebowałem HIVE (jestem tu dopiero od tygodnia), żeby go zdobyć musiałem się nauczyć jak przelać moje prawdziwe pieniądze i zamienić je na giełdzie w wirtualną gotówkę. Wszystko robiłem pierwszy czas, jak widomo nauka trwa (innym coś przychodzi wolniej, innym szybciej) 😄

Wanting to get to know the platform and its functionality more, I decided to do something more, it took me a lot of time. All day yesterday, from morning to late night, today I was working on 🛠 @calendars
I had to learn how to set up a communication channel, to do that I needed HIVE (I've only been here a week), to get it I had to learn how to transfer my real money and turn it into virtual cash on the exchange. I did everything for the first time, as you know, learning continues (something comes slower to others, faster to others) 😄

Prezentuję mój skromny projekt kalendarzy, nie wygląda on może tak okazale, ale planów jest wiele, zobaczę jak się przyjmie w tej społeczności. Będzie to mi angażowało trochę czasu codziennie, ale chcę podjąc takie właśnie wyzwanie 🙂

I present my modest project of calendars, it may not look so impressive, but there are many plans, I'll see how it will be received in this community. It will take me some time every day, but I want to take on such a challenge 🙂

Ide jest taka żeby w różnych językach była codzienna kartka z kalendarza z różnymi informacjami. Do tej kartki z każdego języka dołączone jest zdjęcie lub jakaś grafika. Możecie sami wysyłać swoje zdjęcia które będą mogły trafić na kartkę jednego z krajów, lub będę korzystał z prywatnego archiwum, (mam sporo zdjęć) bądź skorzystam z C/Stock Images.
Aktualnie całość jest dość ogólnikowa, nie ma szczególnie dobrej personalizacji dla każdego kraju i jest wszędzie ta sama treść, może się to zmieni, muszę bardziej zaznajomić się z tematem, planów mam wiele 😄

The idea is to have a daily calendar page with different information in different languages. This card from each language is accompanied by a picture or some kind of graphic. You can send your photos yourself, which can be included in one of the countries, or I will use a private archive (I have a lot of photos) or I will use C/Stock Images.
Currently, the whole thing is quite vague, there is no particularly good personalization for each country and the content is the same everywhere, maybe it will change, I need to get to know the topic more, I have many plans 😄

Będę wdzięczny za opublikowanie tego posta u siebie, rozpropagowanie w swoim środowisku - to taka mała reklama i zachęcenie mnie do dalszej pracy 🙂🙃
Będę też wdzięczny jak ktoś mógł by przekazać chociaż nie wielką ilość HP żebym mógł więcej publikować, konto jest nowe i nie mogę opublikować nowego posta, nawet nie mogę edytować kartki kalendarza bo brakuje mi mocy 🤑 dotyczy konta @calendars
Na tym koncie mam trochę mocy, najwyżej przekażę z niej Hive Power, tylko wtedy tu nie będę mógł publikować za wiele 😌

I will be grateful for publishing this post at home, propagating it in my environment - it's such a small advertisement and encouraging me to continue working 🙂🙃
I will also be grateful if someone could donate at least a small amount of HP so that I can post more, the account is new and I can't publish a new post, I can't even edit a calendar page because I lack power 🤑 applies to @calendars account
I have some power on this account, at most I will give Hive Power from it, only then I won't be able to post too much here 😌


Przejdźmy do prezentacji wizualne 💻

Zaczynałem od pustej kartki, projekt w całości jest mojego autorstwa. Zakupiłem jedynie piktogramy w banku zdjęć (nie darmowa licencja tylko komercyjna, więc nie zamieszczam odnośników 😜).

Let's move on to the visual presentation 💻
I started with a blank sheet, the project is entirely my own. I only bought pictograms in the photo bank (not a free license, just a commercial one, so I don't post links 😜).

DSCF3435.jpg


Na dolnej stopce po lewej stronie widoczny będzie język a po prawej podpis kto jest autorem tego konkretnego zdjęcia.

On the bottom footer on the left you will see the language and on the right the signature of who is the author of this particular photo.

DSCF3437.jpg


U góry widoczna data, dzień, miesiąc, rok oraz piktogram aktualnego znaku zodiaku. Aktualna data zawsze będzie podpięta u góry na Communities.

At the top you can see the date, day, month, year and the pictogram of the current zodiac sign. The current date will always be pinned at the top of Communities.

DSCF3438.jpg

DSCF3439.jpg


Kolejne to imiona imienin (chociaż w wielu krajach nie ma takiego zwyczaju). Kiedyś jak czas na to pozwoli to postaram się robić bardziej dedykowane kartki dla każdego kraju z osobna, uwzględniając specjalne święta i wydarzenia 😉
Po prawej stronie widoczne bedą Wasze zdjęcia, dla każdej kartki i kraju inna grafika.
Zapraszam Was do wysyłania swoich zdjęć i grafik na kartki kalendarzy 😊

Next are the names of name days (although in many countries this is not the custom). Someday, when time allows, I will try to make more dedicated cards for each country separately, taking into account special holidays and events 😉
On the right side you will see your photos, different graphics for each card and country.
I invite you to send your photos and graphics for calendars cards 😊

DSCF3440.jpg

DSCF3442.jpg


Poniżej widoczny jest jakiś wyjątkowy dzień, na samym dole jakiś cytat lub przysłowie.

Below you can see a special day, at the very bottom a quote or proverb.

DSCF3444.jpg

DSCF3445.jpg


Tak prezentuje się efekt końcowy 🙂🤗🤓

This is how the end result looks like 🙂🤗🤓

DSCF3447.jpg

03_02_2023_Calendars_wiz.jpg

gif_ezgif-4-6aaddd3455.gif


Grafika, zdjęcia i pomysł @szejq
Dzięki za przekazanie tego dalej!

Graphics, photos and idea by @szejq
Thanks for forwarding this!


📍 PS 1. Idę spać bo zarwałem nockę z tym projektem i tylko kilka godzin spałem 😛

📍 PS 2. Widzieliście moich nowych sąsiadów? Zamontowałem kamerę 😜
https://peakd.com/hive-196708/@szejq/mysterious-traces-appeared-i-set-up-a-camera-new-tenants-on-preview-part-1-engpl

📍 PS 3. Tutaj przejdziecie do kalendarzy 🤗
https://peakd.com/c/hive-128012/created


📍 PS 1. I'm going to sleep because I was up all night with this project and only slept a few hours 😛

📍 PS 2. Have you seen my new neighbors? I have installed the camera 😜
https://peakd.com/hive-196708/@szejq/mysterious-traces-appeared-i-set-up-a-camera-new-tenants-on-preview-part-1-engpl

📍 PS 3. Here you will go to calendars 🤗
https://peakd.com/c/hive-128012/created

Sort:  

A mi się podoba :) dzień gumy do żucia 😁 przynajmniej będę na bieżąco co w danym dniu można świętować 😂

Dzięki za miłe słowa, dodaje motywacji do pracy ❤️

Pomysł może i ciekawy, ale ze swojej strony nie widzę na niego zapotrzebowania. Może ktoś inny chciałby widzieć w swoim feed'ie kartkę z kalendarza. Wiem, że jest możliwość publikowania wcześniej przygotowanego postu o danej godzinie (peakd.com lub ecency.com), więc najlepiej jakbyś przygotowywał kartkę poprzedniego dnia i miał ustawioną publikacje na 0:01 dnia następnego. Tylko jaką strefę czasową wybrać ;)?

Delegowałem ci trochę RC na @calendars - powinieneś móc zrobić więcej na tym koncie.

Powodzenia

Tak, chcę to sobie ustawiać z automatu żeby publikacja była w nocy. Co do strefy czasowej, raczej jest to do Europy dedykowane więc różnica +/- 2h jak to czasowo pośrodkuję nie będzie może aż taka znacząca. Będę w nocy publikował to myślę że w dzień i do późnej nocy będzie w miarę aktualna data. Dzięki za Twoją opinię 🙂

A gdzie się ustawia godzinę publikacji posta?

Osobiście nigdy z tego nie korzystałem. Jakbyś miała problem to poproś Hallmann. W Peakd.com przy edycji postu koło publish jest - SCHEDULE

A w ecency.com

Rzeczywiście... Nigdy na to nie zwróciłam uwagi.
Dziękuję bardzo, może się kiedyś przyda 😀