My road trip around Ukraine for #SaturdayMemories (UA)

in SaturdayMemories2 years ago (edited)

dsc01424.jpg

Мені пощастило, що мій чоловік поділяє мою любов до подорожей. Мої автоподорожі Україною - це дещо особливе. Навіть якщо ми добре знаємо, куди їдемо, це завжди пригода, і завжди сюрпризи. Ще під час навчання в університеті я зрозуміла, що я не теоретик, а практик. Тому і досі я люблю пізнавати все на практиці: історію, географію, біологію і решта наук, які трапляться :)

Якщо розбудити на якийсь час свою внутрішню дитину, то навколишній світ заграє яскравими барвами і обов'язково вас здивує.

dsc01264.jpg

Їдеш собі їдеш сільськими поганенькими дорогами, і раптом ось така розкішна бруківка. Скоріш за все, вона вела до якогось старовинного маєтку. І по ній їздили кінні карети. І це щастя, що вона збереглася.

dsc01405.jpg

dsc01253.jpg


Ви бачили коли небудь бджолоїдку? Це така невеличка, різнокольорова і швидка пташка. Я досить недавно дізналась, що в Україні живуть такі плахи. Вона неймовірно красива. І от на цьому місці я її вперше порбачила. Не її, а їх, бо їх було дуже-дуже багато. І це було незабутньо. Але, як я сказала, вони дуже швидкі. Тож фото доказів нема :)

Зате які гарні в Україні тополі! Оспівані поетами, стрункі, витончені і сильні.

dsc01254.jpg

line_break_small_02.png

dsc01255.jpg

На цьому перехресті ми знову зупинились. Мені сподобався знак, що вказував на населений пункт. І сама назва "Червоний Степок" - хіба не мила?

dsc01262.jpg

dsc01252.jpg

А в траві сидів ось такий великий жук! В жуках я не розбираюсь, бо дуже їх боюсь и гидую. Навіть фокус було важко навести зблизбка, так руки трусились.

dsc01261.jpg

dsc01256.jpg

І я б не побачила ці неймовірні, розкішні польові квіти, якби не зупинилась посеред дороги помилуватись красою краєвиду.

dsc01418.jpg

dsc01419.jpg

line_break_small_02.png

Нарешті наш пункт призначення - костьол Святої Клари. Для України і назва, і архітектура дуже незвична.

dsc01427.jpg

Переглядаючи ці фото, я спитала себе - чому в Україні там мало облаштованих оглядових майданчиків? Подорожуючи іншими країнами, мене спочатку дуже дивували оглядові майданчики, що були зроблені спеціально у місцях з найкращим видом. Там зручно робити фото, і є парковка. Українські туристи звикли добувати гарні ракурси ціною ризиків і страждань.

dsc01428.jpg

Через невеликий зріст, я не змогла зробити красиве фото через високий паркан. Довелося шукати інший спосіб.

dsc01429.jpg

dsc01438.jpg

Село Городківка з 18 століття належало шляхтичам Івановським. Дружину одного із власників звали Клара. Вона заповіла своєму синові Євстафію Івановському (Eustachy Heleniusz Iwanowski) після своєї смерті побудувати тут костел. Синові це не вдалося, але храм таки збудували.

dsc01441.jpg

Отже, цей римо-католицький костел збудований у 1913 році польськими майстрами та жителями місцевого села. На жаль, він прослужив у якості культової споруди недовго. Радянська влада перетворювала його то на клуб, то на комору, то на палац піонерів. Усі ікони та статуї були знищені.

dsc01442.jpg

dsc01466.jpg

dsc01454.jpg

Але сумні часи для костьолу. здається, минули. Зараз завдяки місцевій громаді він знаходиться у прекрасному стані. Всередину я не потрапила, бо було зачинено. То ж ми погуляли навколо. Навколо костьолу всюди квіти, а сам він стоїть на березі мальовничого ставка. Тож тут дуже гарно.

dsc01432.jpg

dsc01448.jpg

dsc01434.jpg

dsc01451.jpg

Діло було в травні. Десь серед цих квітучих трав, намагаючись впіймати вдалий ракурс, я підчевипа кліща, якого побачила увечері в готелі.Чим не пригода? :) Але це буде інша історія.

dsc01437.jpg

line_break_small_02.png

A wonderful day and nice, vivid memories in support of #SaturdayMemories initiative by @olga.maslievich.

Ще один чудовий день і приємні, яскраві спогади, на підтримку ініціативи #SaturdayMemories від @olga.maslievich


Thanks for visiting me today, for your precious time and support. I wish you a most wonderful weekend!

240_f_332113482_otyvz4irs36feossrknliqydo1ogw53k.jpg

Sort:  

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 82 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
14

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @zirochka.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Thank you for sharing this amazing post on HIVE!
  • Your content got selected by our fellow curator @priyanarc & you just received a little thank you via an upvote from our non-profit curation initiative!

  • You will be featured in one of our recurring curation compilations and on our pinterest boards! Both are aiming to offer you a stage to widen your audience within and outside of the DIY scene of hive.

Join the official DIYHub community on HIVE and show us more of your amazing work and feel free to connect with us and other DIYers via our discord server: https://discord.gg/mY5uCfQ !

If you want to support our goal to motivate other DIY/art/music/homesteading/... creators just delegate to us and earn 100% of your curation rewards!

Stay creative & hive on!

Thank you team and @priyanarc <3

!BEER


Hey @diyhub, here is a little bit of BEER from @zirochka for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.