You are viewing a single comment's thread from:

RE: Büyük Çaltıcak Beach / Trliste Travel Competition / Büyük Çaltıcak Sahili / Trliste Gezi Yarışması

in Trliste7 months ago

İçeride Hediyelik eşyalar, Tatlılar lüks pahalı şaraplar ve mis kokan kahve türleri vardı.

Genelde, özellikle o bölgede, fiyatlara şaşıramıyorum artık. Şaşırma yetimi kaybettirdiler bana. Oldukça güzel ve geniş seçenekleri olan bir yer, her ne kadar pahalı olsa da. Oldukça hoşuma gitti. Şarabını alıp sahilde şirin bir şekilde huzurla içebilirmişim gibi görünüyor.

Oldukça güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık ✨

Sort:  

En mutlu olduğum an o ağaçların arasından tepeye ulaştığım da denizi ve sahili gördüğüm de bana verdiği mutluluktu.

Lise yıllarında kardeşimle sokak müzisyenliği yapmıştık. Bazen sahile iner güneş battığın da o gitarın tellerini oynatırdık. Ortaya çıkan sesle denizin sesi birbirine eşlik ederdi. Bu sahilde bana bunu hatırlattı.

Çok teşekkür ederim 🙏🌻

Deniz kenarı akşamlarında her ne kadar çok popüler olmasa da bende yan flütümle eşlik ederdim. Bir de bir arkadaşım harika sesiyle bize sesi kısılana kadar şarkı söylediği oluyordu. Çok da özledim o zamanları ve evet, o zamanları hatırlattı bana da.