You are viewing a single comment's thread from:

RE: A Busy Day (EN/TR) Murat Dalkılıç Konserine Adım Adım

in Trliste7 months ago

Okulun içerisinde EspressoLab şubesi var. Açık konuşmak gerekirse yaptıkları kahveler berbat.

Sanırım bu bütün EspressoLab şubeleri için geçerli... Bir tane bile lezzetli olan kahvelerini denemedim şu zamana kadar.

Neden veya nasıl oldu bilmiyorum. Ama kabul ettim. Ne kadar kötü olabilirdi ki?

Biraz tartışılır bir konu fakat eski şarkıları olmadan gitmezdim büyük ihtimalle. Umarım güzel vakit geçirmişsindir. Konserler genelde gittiğin kişilerle güzelleşiyor. Ve geçmiş doğum günün kutlu olsun. Bir de okulda başarılar. Umarım önünde zor bir yıl yoktur.💫

Sort:  

İyi dileklerin için teşekkür ederim. Ve evet tüm Eslabler berbat galiba. O kadar farklı şube denedim bir tane düzgün kahve içemedim. Ama yoklukta mecbur kalıyorum 😂.