You are viewing a single comment's thread from:

RE: Büyük Çaltıcak Beach / Trliste Travel Competition / Büyük Çaltıcak Sahili / Trliste Gezi Yarışması

in Trliste6 months ago (edited)

At kestanesi kremi deneyiminizide birgün paylaşırsanız çok sevinirim. Ben de bazen yöresel ürünlerin satıldığı yerlerde bu tarz kremleri görüyorum almak istiyorum aslında ama işe yaramayacağını düşünüyorum nedense, biraz da pahalı geldiği için almayı erteliyorum. 🥲
Manzarasıyla huzur veren bir yermiş Çaltıcak Sahili tasvirlerin ve içten anlatımınla bizi gezdirdiğin teşekkürler.✨🌼
Topluluğumuza yaptığınız jest içinde ayrıca teşekkürler.💫
Yarışmada başarılar.✨

Sort:  

At kestanesi kremi beli sıcak tutması bakımından ağrıyı hafif azaltıyor. İyi geldiğini söyleyebilirim. Ama bu tip ürünler diğer mağazalarda daha uygun fiyata satılıyor.

Bu sahile sık sık geliyorum. Denizi ve doğasıyla bana huzur veren en güzel yerlerden biri.

Değer verip okuduğun için çok teşekkür ederim 🙏🌻