You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Engagement Ceremony ~ Nişan Törenim

in Trliste9 months ago

Öncelikle hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin. Umurım yakında düğün postunuzu okuruz. Tüm fotoğraflar çok çok iyi ancak ben en çok Gazi Köşkünde şemsiyeli alandaki ve sonsuzluk simgeli yerdeki fotografları çok beğendim. Sizin için mükemmel hatıralar olmuş. Tekrar tebrikler.✨🌼🌺

Sort:  

Çok teşekkür ederim. Sonsuz simgeli fotoğrafta ikimizin de yüzükleri var. Yüzüklerimizi yan yana koyup çektik. Sonsuz simgesini belli etmesi beni çok sevindirdi. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. :)

 9 months ago (edited) 

İlk önce bunun o alana özgü bir şey olduğunu zannetmiştim, siz söyledikten sonra dikkatli bakınca anladım. Çok güzel düşünülmüş düşüneni takdir ettim, harika fikir. 👌🏻 Birde videoyu nasıl eklediniz acaba o da çok güzel olmuş.✨

Benim fikrim. Teşekkür ederim. :)

Video da aslında reels. 3speak'a yükledim ve bloga linkini yapıştırdım. Teşekkür ederim. :)