You are viewing a single comment's thread from:

RE: [ENG-TR] Birthday Celebrations —||— Doğum Günü Kutlamaları - Fantastik777

in Trliste9 months ago

Yeniden yazılarını okuyabilmek çok güzel. 🌸 Yenilebilir çiçek olayını iyi düşünmüşsün. Hangilerinden gönderdiğini de merak ettim şimdi. Benim orada gözüme kestirdiğim papatya var, herkeseondan gönderiyorum. Çok kurtardı beni 😄

Pasta muhteşem görünüyor. Ne güzel sürpriz düşünmüş kız arkadaşın. Hediyen de güzel. Çok yakışmış. Kız arkadaşın çok zevkli onu biliyorum. Bir keresinde sarı tişört hediye etmişti. O da çok güzeldi. 🎂

Sort:  

Teşekkürler. Beğenmenize sevindim. Kopuk kopuk hazırladığım için tam da emin olamadığım bir paylaşımdı. 🌼
Benim yenilebilir çiçek seçimim de diğer seçimlerim gibi klasikti; gül ve kalp.😂 Papatyalıyı görmedim, görsem onu da seçebilirdim aslında.
Evet kız arkadaşım seçimleri ve beni yönlendirmesiyle doğru düzgün ve insan içine çıkabilecek kıyafetlere sahibim. Sarı tişörtte geçen seneki doğum günü hediyemdi. Onu da çok severek giyiniyorum. 🌼