You are viewing a single comment's thread from:

RE: 5000 Years of Historical Legacy: Metropolis - 5000 Yıllık Tarihi Miras: Metropolis | Trliste Travel Contest [EN-TR]

in Trliste7 months ago (edited)

Bugün paylaşacağını söylemiştin. Beklediğimize değdi. Harika bir gezi yazısı gelmiş. Bizi Metropolis'te gezdirdiğin ve yarışmamıza katıldığın için teşekkür ederim Mustafa. Deneyimini ve izlenimlerini paylaşmak için çok emek verdiğin belli oluyor. Hamam, Peristili ev ve tiyatro gibi mekanların detaylarını okumak keyifliydi. Dediğin gibi bu yapıların bunca zaman ayakta kalması çok etkileyici. Kişisel dokunuşların sayesinde oradaymış gibi hissettim. Kral konusunda anlattıklarına çok güldüm. Ve antik yapıların ve manzaranın fotoğraflarını çok beğendim. Özellikle Ebrar'lı antik tiyatro fotoğrafının ayrı bir havası var, çok güzel olmuş. Bu güzel deneyimi bizimle paylaştığın için tekrar teşekkür ederim 🌸

Sort:  

Rica ederim, benim için yarışmaya katılmak bir keyifti. Orayı gezdiğim için çok mutluyum. Her zaman İzmir'e gitmiyorum ya da gittiğimde gezmek için pek fırsatım olmuyor. Bu yüzden zamanımı iyi değerlendirdim. Ebrar bütün fotoğraflara ayrı bir aura katıyor. Çok tatlı :) Yakında Efes'i de paylaşmayı düşünüyorum ve Ebrar'ın birkaç fotoğrafını orada da çekmiştim sanırım :)

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @damla, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

If you like BEER and want to support us please consider voting @louis.witness on HIVE and on HIVE Engine.