You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitaplarla Geçen Bir Ay | Aylık Okumalar - Ocak #2

in Trlistelast year (edited)

Salı sürprizi de güzel. 🌸 Aradan aylar yıllar geçmiş gibi geliyor bana. Ne çok şey oldu bu yedi günlük serüvenden sonra.

Minik Özgür'ün iyi haberlerini aldığıma sevindim. Sen dedikten sonra ben de gidip destek olmaya çalıştım. Ama sonrasında hiç takip edememiştim sonucu.

Porsuk ağacı'nı çok merak ettim sen böyle anlatınca. Çay kahve varsa işin içinde bir de hiç kaçırılmaz ☕ Diğer kitaplar da hepsi ilgi çekici. Özellikle Washington Irving'in kitabı çok ilgimi çekti.

Martin Eden'i okumanı da merakla bekliyorum aylardır. Her kitap yazısı geldiğinde bakıyorum ama daha sıra gelmedi galiba 🙂 Umarım üst sıralara alırsın onu da. Çok merak ediyorum inceleme yazını.

Sort:  

Aradan aylar yıllar geçmiş gibi geliyor bana. Ne çok şey oldu bu yedi günlük serüvenden sonra.

Bana da çook uzun zaman geçmiş gibi geliyor. Sığınacak liman oldu bana da kitaplar ve buradaki sevdiğim insanlar..

Minik Özgür'ün iyi haberlerini aldığıma sevindim. Sen dedikten sonra ben de gidip destek olmaya çalıştım.

Çok mutlu oldum. 🎈

Porsuk ağacı'nı çok merak ettim sen böyle anlatınca. Çay kahve varsa işin içinde bir de hiç kaçırılmaz ☕ Diğer kitaplar da hepsi ilgi çekici. Özellikle Washington Irving'in kitabı çok ilgimi çekti.

Polisiyenin kraliçesinin tüm kitaplarını seviyorum ama bu başka güzeldi. Okumanı isterim. :)
Washington Irving'in kitabı ve serinin diğer kitapları tam korku gerilim türünde. Ama geneli yüz yıl önce yazıldığı için çok beklenti içinde olmamak kaydıyla. 🤗

Martin Eden'i okumanı da merakla bekliyorum aylardır. Her kitap yazısı geldiğinde bakıyorum ama daha sıra gelmedi galiba 🙂 Umarım üst sıralara alırsın onu da. Çok merak ediyorum inceleme yazını.

O hep seni hatırlatıyor bana. Zamanı geleceği günü ben de bekliyorum. Umarım yakındır.. 💗

Çok teşekkür ederim. Her şey için. Bu süreçte yanımda olduğun için, bunu hissettirdiğin için. Yazılarımı sonuna dek okumaya katlandığın için bir de.🙆‍♀️🌼