You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aylık Okumalar - Ağustos | Kitaplarla Geçen Bir Ay

in Trliste8 months ago (edited)

Hoş geldin tekrardan Su. Okuma (ve yazma) serüvenine kaldığın yerden devam etmene sevindim. Agatha Christie ve diğer kitap önerileri ilgimi çekti, postu görürken aslında içinde kesin Agatha Christie vardır diye tahmin etmiştim. Çocuk kitapları hakkındaki görüşlerin ve yeşilçam filmlerindeki çizgi roman kahramanlarına duyduğun merak ve ayrıca kitap kokusuna olan ilgini anlatman da güzel bir detay. Her zaman yazmaya devam et ve paylaş, çünkü yazmak senin için en az okumak kadar bir tutku gibi görünüyor.

Sort:  

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @damla, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

If you like BEER and want to support us please consider voting @louis.witness on HIVE and on HIVE Engine.

hoş buldum, bu güzel karşılama için ayrıca teşekkür ederim 🤗
okumana ve özellikle yorumlamana mutlu oluyorum biliyorsun 🎈

Agatha Christie ve diğer kitap önerileri ilgimi çekti, postu görürken aslında içinde kesin Agatha Christie vardır diye tahmin etmiştim.

buna sevindim, Agatha Christie ile düşünülmek çok hoş 🤗

Her zaman yazmaya devam et ve paylaş, çünkü yazmak senin için en az okumak kadar bir tutku gibi görünüyor.

💕

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @damla, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.