You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ankara'da Karlı Bir Bahar | Trliste Haftanın Yürüyüşü #1

in Trlistelast month (edited)

Beklenen yazı gelmiş 🎉

Okumadan önce bir süre fotoğraflara baktım. Ne kadar iç açıcı fotoğraflar olmuş. Çok hoşuma gitti. Bu saatte beni de o taraflara götürdün. İyi ki yürümüşsün ve bunları paylaşmışsın. Senin dediğin gibi yazmak iyileştirir, yürümek de öyle. İkisi bir araya gelince bu harika yazı ortaya çıkmış.
Bazı insanlar yürürken mikrofona konuşur. Bir tür dijital not alma diyelim unutmamak için. Tiyatro dinlemek de eğlenceli olmalı. Ben bazen doğanın sessizliğini dinlemeyi severim. Ama onun dışında eğitici şeyler dinlemeyi severim genelde. Evde de o var bende. Yemek yaparken, iş yaparken falan genelde kitaplar ya da dersler dinlerim. Mesela yabancı üniversitelerin derslerini paylaşanlar oluyor bazen gidip bakarım orada neler konuşuyorlar diye. Okurken de öyle. Roman tarzı kitaplardan çok eğitim kitapları beni daha çok cezbediyor. Sanki hiç bitmeyen "bugün ne öğrendim" yarışı içine almışlar gibi hissediyorum. Sanırım babamdan bana kalan bir şey. Sürekli kendini geliştirir, okur, kurslara gider, hep yeni şeylerle gelirdi. Zaman geçtikçe ona daha fazla benzemeye başladığımı fark ediyorum.
Yürüyüş yaptığına çok sevindim. Devamı gelir umarım bu gezmelerin. Kendine çok iyi bak. Teşekkür ederim katıldığın için 🤗

Sort:  

Ne kadar iç açıcı fotoğraflar olmuş. Çok hoşuma gitti. Bu saatte beni de o taraflara götürdün. İyi ki yürümüşsün ve bunları paylaşmışsın. Senin dediğin gibi yazmak iyileştirir, yürümek de öyle. İkisi bir araya gelince bu harika yazı ortaya çıkmış.

beğenmene çok sevindim, senin sayende paylaştım biraz da teşekkür ediyorum tekrardan 🌼
ve yorumuna da ayrıca mutlu oldum, sen de kendine iyi bak 🤗 🙏

Ben bazen doğanın sessizliğini dinlemeyi severim. Ama onun dışında eğitici şeyler dinlemeyi severim genelde. Evde de o var bende. Yemek yaparken, iş yaparken falan genelde kitaplar ya da dersler dinlerim. Mesela yabancı üniversitelerin derslerini paylaşanlar oluyor

evet doğanın sesini dinlemek de çok hoş, kuşların sesi de insanı mutlu ediyor ayrıca 🤗
eğitici şeyleri dinlemek de çok iyi, zamanı daha verimli kullanmış oluyorsun böylece 🧿
eğitici olmayan kitaplardan dinlediğim oluyor benim de bazen

Sanki hiç bitmeyen "bugün ne öğrendim" yarışı içine almışlar gibi hissediyorum. Sanırım babamdan bana kalan bir şey. Sürekli kendini geliştirir, okur, kurslara gider, hep yeni şeylerle gelirdi. Zaman geçtikçe ona daha fazla benzemeye başladığımı fark ediyorum.

bu özelliğin hayran olunası, demek ki babandan geçmiş çok değerli.. 🌸✨️