2024'te Eğitim, Kültür ve Sanat Hedeflerim

in Trliste4 months ago

Bu sene güzel başladı. 2024'e etkili ve verimli başlamak için çok çabaladım. Çünkü, senenin nasıl başlarsa öyle gideceğine inananlardanım. Eskiden çok sık yazıyordum. Hatta @denizcakmak profilim üzerinde birçok yazımı görebilirsiniz. Bloğum üzerinde birçok farklı yazıma ulaşabilirsiniz. Ancak uzun bir süredir çok yazmıyordum. Çünkü, hayatım kötü yönde ilerliyordu. Birtakım basit sorunlarım oluşmuştu. Özellikle bu sene onları aştığım bir sene olmasını istiyorum. Bu nedenle, haftalık plan yapmaya çalışıyorum. Yıllık yerine haftalara odaklanıyorum. Bir hedefim var ve ona ulaşmaya çalışıyorum. Adeta şu görselde bulunan adam gibiyim. Bu arada görseli kendim ürettim. O nedenle kaynağı benim. :)

deudenseo.png
Fotoğraf kaynağı

Bu sene ana hedefim, çok fazla kitap okumak. Hedefim çok ciddi. Ona ulaşmak için, hiçbir günü kitapsız geçirmemeliyim. O nedenle, cidden kendimi biraz kasıyorum. Bu sene hedefim, çok okumak. Bunun yanında çok okunmak. Çünkü, okuyanlar yazar. Bunu biliyorum. Bu sene DenizCakmak.com daha düzenli olacak. Bloğuma yatırım yapıyorum. Okuduklarımı, gördüklerimi ve beğendiklerimi sıklıkla paylaşacağım. O nedenle, 2024'ün ilk haftasında 4 kitap bitirdim. Bunlar, sırasıyla şöyleydi:

  1. Buraya Bakarlar - Mehmet Fatih Özbey
  2. İletişim Donanımları - Doğan Cüceloğlu
  3. Limon Kütüphanesi - Jo Cotterill
  4. Dip - Seth Godin

Fotoğraf üzerinde hepsinin bir kısmını görebilirsiniz. İlginizi çekmesini istediğim için üzerini limonla donattım. Çünkü, limon kütüphanesi kitabı çok hoşuma gitti. Sizlere de tavsiye ediyorum. Calypso müthiş bir çocuk. Kitap çok özel. Hatta yazarına da erişebilirsiniz. Çünkü kendi sitesi var. Hepsine bloğum üzerinde değindim. Burada ve bloğumda yorumlamanız ise çok hoşuma gider. Okumanızı ve yorumlamanızı isterim.

IMG_20240108_114235_955.webp
Fotoğraf kaynağı

2024'ün ilk haftası tam olarak böyleydi. Özellikle limon kütüphanesini çok beğendim. İletişim donanımları yine müthişti. Aslında iletişim donanımları hakkında yazacaktım. Ancak kapağında gördüğüm üzere özet vb. duruma karşı izin almak gerekiyordu. O nedenle yazmadım. 'Limon kütüphanesi' konusunda bütün fikirlerimi 'DenizCakmak.com' üzerinde belirttim. Limon Kütüphanesi özet yazarak kitaba erişebilirsiniz.

lemon-limon.png

Bu kitapların ikisi oldukça kısaydı. Çünkü bunu bilinçli olarak seçtim. Bu seneye iddialı girmek istedim. İlk haftada 4 kitap okumuş olmak beni çok gururlandırdı. O nedenle ikisi basit ve kısaydı. Ancak sadelik, arka planınında çok büyük deneyimler barındırıyordu. Özellikle, yazarlarının ikisinin Türk ve ikisinin yabancı olmasını istedim. Çünkü, hep kendimizden beslenmek istemedim. Aynı zamanda hep yabancıları da okumak istemedim. Eşitlik olsun istedim. Ciddi anlamda birçok yeni fikir edindim. Hatta uzun süredir neden yazmadığımı anlamıştım. Çünkü, okumaya çok vakit bulamamıştım. Dikkat dağıtıcı birçok durum nedeniyle başka şeylerle ilgilenmiştim. Bu sene onu aşmak istedim. Bu nedenlerin birçoğu benden kaynaklanmıyordu. Birçoğu dünyevi sorunlardı. Ancak onları aşmaya başladım.

2024'te Eğitim, Kültür ve Sanat Hedeflerim

Benim hedefim çok ciddi. Bu nedenle burada belirtmek bile istemiyorum. Ancak haftada 3-4 kitap çok ideal görünüyor. Çünkü başarmak istediğim bir hedef var. Ona ulaşmak için çaba gösteriyorum. Buna filmler ve belgeseller dahil değil. Ancak onlara da yer ayırdım. Bazı tiyatrolara öncelik verdim. Bazı spor organizasyonlarına gitmeyi amaçlıyorum. Bazı etkinliklere katılmak istiyorum. Ancak başarmadan anlatılan hedefin gerçekleşmediğine inanıyorum. O nedenle, bunları gerçekleştirince aktarmayı doğru buluyorum. Örneğin ilk haftada 4 kitap bitirmek hedefimi gerçekleştirdim. Böylelikle sizinle paylaşmam benim açımdan doğru oldu.

Bu yazım, giriş niteliğinde olsun. 2024 Güzel başladı. Hedeflerime ulaşınca paylaşacağım. Kendime haftalık hedefler belirliyorum. Sonrasında ise yazmaya çalışacağım. Bu yazım, hepinize armağan olsun :) Mutlu seneler.

My Education, Culture and Arts Goals for 2024

This year started well. 2024 will be a good year. Because I started this year by finishing 4 books. I am working to improve myself. You can reach my articles from my profile. You can translate my articles immediately. I could do that too, but if you are interested you can translate them anyway. You can read A Library of Lemons The book is available on amazon. I loved the author and the book. She has a website called Jo Cotterill I recommend it to you. I mentioned it in the article. You may not understand because I wrote it in Turkish. If you look at the book and the author, you can understand me. I mentioned my other favorite articles in the article. May 2024 be a good year. I love all people and the world. we will get along better with time :)

Sort:  

Congratulations @denizcakmak! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 5 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

2024' de ben de spor yapmayı düşünüyorum.
Umarım istediğin bu hedefleri gerçekleştirebilirsin 😀
Bunların hepsi harika hedefler.

Spor her zaman önemli. Ben bu aralar sadece yürüyüş yapıyorum.
Umarım hepimiz gerçekleştiririz. Spor yine güzel hedeflerden biri. Teşekkür ederim.
Düzenli biçimde yazıyor olacağım. Beklerim :)

Bende 2024 de bir çok dalda eğitim planım var. Umarım hedeflerine ulaşırsın

Teşekkür ederim. 2024 güzel ve verimli bir yıl olur umarım. Herkesin müthiş hedefleri var. Herkesin hedeflerine ulaşmasını diliyorum. Eğitim çok önemli. Başarılar diliyorum.

Hedeflerine ulaşacağın güzel günlerin olsun.

Çok ama çok teşekkür ederim. Umarım herkes hedefine ulaşır. Ben bunu diliyorum. Her şey herkesin gönlünce olsun.