Yuumi ve TR Hive Power Up Günü

in Trliste5 months ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗
Bugün nasılsınız? Umarım bugün herkes iyidir ve daha iyi olmak için çabalıyorsunuzdur. Ben de iyiyim ve bugünlerde isteksizliğimi yenmek için çabalıyorum. Sizin bu konuda bana verebileceğiniz bir tavsiye var mı? İsteksizliğinizi yenmek için ve harekete geçmek için genelde neler yapıyorsunuz?

Ben bugün TR Hive Power up gününe Yuumi fotoğraflarıyla katılmaya karar verdim. Yuumi @muhammedfit ' in çok sevimli kedisi. Bugüne kadar gördüğüm en güzel gözlü kedi.

Yuumi ismi League of Legends isimli oyundan geliyor aslında. Oyundaki bir kedi karakterinin ismi. Çok sevimli bir karakter ve bu tatlış kedicik Yuumi de çok sevimli bir kedicik.

Yuumi' yi ne kadar severseniz sevin bıkmıyor ama bazen kaçıyor. Dün onun başını o kadar çok okşadım ki artık kaçmak istedi. Kediler nedense onları biraz sevdikten sonra kaçmak istiyorlar ve sonunda kaçabiliyorlar da. Ama Yuumi' nin kaçmasına izin vermedim. Böyle sevimli bir kedinin benden kaçmasına nasıl izin vereyim? 😆

Dün gece ben uyurken Yuumi geldi ve yatağımın köşesine geçti. Yatağımın köşesine geçip orada uyudu bütün gece. Fotoğrafını çekerken de kameraya baktı ve böyle garip ama çok sevimli bir poz verdi. Dünya' nın en tatlı kedisi ya. 😻 Yuumi gibi bir kedim olmasını çok isterdim.

Sabah olunca Yuumi' yi böyle uykulu gördüm. Belki de gece üşümüştür ve o yüzden uyuyamamıştır. Ben onu yatakta uyumak için götürdüm ama orada uyumadı onun yerine burada uyudu. 😹

Bugün TR Hive Power up günü. Ben bu ay için 10 Hive gibi Düşük bir miktarı Power up yaptım.

Evet biliyorum bu düşük bir miktar ama umarım ilerleyen aylarda daha çok Hive ile power up yapabilirim. Hive' da balina olmak gibi bir hayalim ve hedefim var. Ama sanırım bu hedefe ulaşmak benim için düşündüğümden çok daha uzun sürecek.

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın görüşürüz! 🤗

Sort:  

Yummi gerçekten çok sevimli görüyor. Evde yalnızlığını giderecek iyi bir dosta benziyor. Katılım için çok teşekkür 🌻

Evet iyi bir dost gerçekten. Kedi ve köpeklerden harika dost olur. 🤗

Yuumi'nin sanırım bu aralar canı sıkkın, halinden pek hoşnut görünmüyor. 😅
Başarılar dilerim.

Aslında Yuumi' nin yüz ifadesi genel olarak öyle 😂
Hep somurtuyor

Huysuz ve tatlı 🐱. Bu ne böyle yumak yumak. Ama biraz asabi galiba. Etkinliğe katılmana çok sevindim. Başarılar.

Evet nadiren de olsa huysuz. Ama her zaman çok tatlı. 😀

Gözleri müthiş...
Ben motive olmak için bu da geçer der ve basit olarak belirlediğim ilk adımı atarım.
Power up için tebrik ederim, sağlıcakla kal.

bu da geçer diye düşünüp yapmak mantıklı aslında. Bir de bu şekilde düşüneyim bakalım. Teşekkürler. 🤗

Congrats on your Powerup, bro. More Power to you!

!PIZZA

Thank you so much my friend 🤗

PIZZA!

$PIZZA slices delivered:
@pravesh0(3/5) tipped @mehmetfix

Yuumi çok şirin, çok sevimliymiş.🐈😺 Kediler çok değişik canlılar hakketen ama ilginçtir ki onları sevmeden edemiyoruz.😹😸🐾
Bende 2 seferdir çok az miktarlarda katılıyorum umarım bu gidişata bir son verebilirim..
Katılım için teşekkürler.🐾

Evet Yuumi her zaman çok şirin 😀
Teşekkürler. Umarım ben de yapabilirim bunu.

So adorable! 😄

Yes yes she is so so adorable 🤗

Ulaaaaaaa kızçemi esir aldın sennnnn, h.o aşk. Kızçem çok güzeldir anası doğurdu😻

Kızçeni yerim ya 😀
Keşke biraz daha görebilseydim 😱

Posted via D.Buzz

Tekrar gel canım bu sefer mangal yapalım

Posted via D.Buzz