For my daughter to learn robotic coding: I bought a robot for my daughter. (ENG-TR) Kızımın Robotik kodlama öğrenmesi için: kızıma robot aldım.

in Trliste5 months ago

Hello friends. Today I bought a Bubble Educational Design Robot for my daughter to use in her robotics coding class. As a generation Y, I took the computer course at university. But my daughter is 9 years old and seems to be taking Coding class.

I got my first computer after graduating from school. I learned how to use a computer at university. I remember it was very difficult to get used to using a mouse. I was very happy when I received my first e-mail address. But it was impossible to use the internet so actively. Because the internet was very slow. My roommate in college had a computer. We would wait at least half an hour to watch a two-minute video. The situation was even worse for those before us. They grew up with typewriters.

My daughter is going to primary school three. He is taking Robotic Coding course this year. Of course, it is a simple and basic training. But I think it's a good lesson. When I see robots developed by 10-11 year old children on the internet, I am amazed at the speed of technology. And there is a generation that keeps up with this pace. They adapt to technology better than us.

This simple robot: draws with codes. There are 55 cards with sample codes. It teaches children how to make simple codes and offers a fun learning environment. The robot is very sweet and makes beautiful funny sounds. You can also control the robot with voice command and hand command. I confess that I played more than my daughter.😀

Robor is battery operated. If you want, you can give commands to the Robot with tablets and computers. With the colored buttons on it, you can enter the sample codes in the box or your own codes to create a picture.

Will my daughter become a software developer in the future? I don't know. But it will have to adapt to the developing and always changing world. He will continue to learn something every day. I hope I don't lose my ability to adapt. Thank you very much for reading.

**Kızımın Robotik kodlama öğrenmesi için: kızıma robot aldım. **

Merhaba arkadaşlar. Bugün kızıma Robotik kodlama dersinde kullanması için Bubble Eğitici Tasarım Robotu aldım. Bir Y kuşağı olarak bilgisayar dersini üniversiteside gördüm. Ama kızım 9 yaşında ve Kodlama dersi görünüyor.

İlk bilgisayarıma okul bitikten sonra sahip oldum. Bilgisayar kullanmayı üniversitede öğrendim. Hatırlıyorum da mause kullanmaya alışmak çok zor olmuştu. İlk mail adresimi aldığımda çok mutlu olmuştum. Ama internetti bu kadar aktif kullanmak imkansızdı. Çünkü internette çok yavaştı. Üniversitede ev arkadaşımın bilgisayarı vardı. İki dakikalık bir video izlemek için en az yarım saat beklerdik. Bizden öncekiler de durum daha da kötü. Onlar daktilo ile büyüdüler.

Kızım ilk okul üçe gidiyor. Bu sene Robotik Kodlama dersi alıyor. Tabiki basit ve temel bir eğitim. Ama bence güzel bir ders. İnternette 10-11 yaşındaki çocukların geliştirdiği robotları gördükçe teknolojinin hızına şaşırıyorum. Ve bu hıza ayak uyduran bir nesil var. Bizden daha iyi teknoloje uyum sağlıyorlar.

Bu basit robot: kodlarla çizim yapıyor. İçerisinde örnek kodlar olan 55 kart var. Cocuklara hem basit kod yapmayı öğretiyor hemde eğlenceli bir öğrenme ortamı sunuyor. Robot çok tatlı ve güzel komik sesler çıkarıyor.Ses komutu ve el komutuyla da robotu yönlendirebilirsiniz. İtiraf ediyorum kızımdan daha çok ben oynadım.😀

Robot pille çalışıyor. İsterseniz tablet ve bilgisayarla da Robota komutlar verebilirsiniz. Üzerindeki renkli tuşlar ile ister kutudaki örnek kodları ister kendi oluşturğunuz kodları girerek resim yapmasını sağlıyorsunuz.

Kızım ileride bir yazılımcı olur mu? Bilmiyorum. Ama gelişen ve her zaman değişen dünyaya uyum sağlamak zorunda olacak. Hergün bir şeyler öğrenmeye devam edecek. Umarım ben uyum yeteneğimi kaybetmem. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sort:  

@tipu curate 10

Eğitici çok güzel bir oyuncak , robotik kodlama ve programlamaya merakım olduğundan alıp kendim oynayasım geldi. :)

🤗 evet gerçekten çok zevkli. Ve eğitici. Begenmene çok sevindim.

Kızının robotik kodlama öğrenmesi harika bir şey. Umarım ilerleyen yıllarda bu tür bir alana yönelir ve bu alanda bir üniversite okumak ister. 😀

Umarım ilgisi olur. Bence güzel bir meslek.. Kararı o verecek. Mutlu olacağı bir meslek önemli 🤗

Umarım, her şey gönlünüzce olur. Eğer ilgisi varsa, muhtemelen olacaktır. Çünkü, gelişim için çocukluk çok önemli. Ben inanıyorum. Muhtemelen bir yazılımcı olacak :)

Umarım sevdiği bir mesleği yapma şansı olur. Ve mutlu olur. Okuduğun için çok teşekkür ederim 🥰

This is something of a beauty that you are going after fulfilling the dream of your little girl

Thank you so much çok

It is really nice to see a child who is going to primary school three to be familiar with such a thing
You’ve trained your daughter well
Keep it up!

Yes. Thank you so much 🤗

teknolojinin hızına şaşırıyorum. Ve bu hıza ayak uyduran bir nesil var.

evet dediğin gibi her geçen nesil bir öncekinden daha fazla uyum sağlıyor teknolojiye.
aldığın robot çok tatlıymış :)
kızından çok ilgilenmene şaşırmadım ben de öyle yapardım kesin :)
kızın çok şanslı, ileride hangi meslekte olur bilmiyorum ama mutlu olacağı kesin 🤗

Bilgisayar ile ilk tanışıklığımı lise yıllarında yaşadım. Arkası geniş gövdeli televizyonların küçük versiyonu şeklindeydi. Robotik kodlama öğrenciler için çok faydalı bir cihaz gibi görünüyor. Gelişen teknolojiyi takip etmek kolay olmuyor. Ama yapılan her yenilik çocuklarımızı bir adım daha ileriye götürdüğü kesin. Eğitici paylaşım için çok teşekkürler 🙏🌻