Journey to the unknown land of hive.-Trliste Story Contest (Eng/Tr) Bilinmez Hive diyarına yolculuk....-Trliste Hikaye Yarışması.

in Trliste8 months ago (edited)

A seemingly ordinary but actually extraordinary tribe lived on a small island in the middle of an unknown sea. They were very happy and peaceful until a few years ago. The island had many fruit trees, streams and a small lake in the middle but with plenty of fish. They had small dreams but happy lives in this little piece of paradise. They believed in, trusted and respected mother nature.

But over time the prayer mother became less fertile and even aggressive towards them. First, it stopped raining. The streams gradually dried up. There are no fish in the small lake. They started hunting in the sea. The sea was rough and deadly. There were not enough fish on the shore. The young people thought it was time to leave the island. The elders were strongly against this idea. Because there were people who tried to leave before; They either returned before going very far or did not return at all. According to the old people, there was no land other than here.
-You are wrong, said the young shaman @princeofbeyhive. This sky, these endless stars, this sun, this moon... There is an order too big and beautiful to be big only for us. There must be other places and other people. said.
-There is already. I read in old inscriptions that there were foreign people coming to the island. In the inscriptions, they call the land where these people came from #Hive. It even says that the name of this tribe is on #trlist. said @sudefteri.
-This is the proof, he said.@incublus. While quickly throwing a small crate to the ground.
-We made our decision. He said, "We will go on this journey." @damla. Then he leaned into @princeofbeyhive's ear and whispered, "If we stay, we might have to open the first asylum."
-But how will we go? We can never succeed with our boats, said @dusunenkalpp. With his always calm and confident attitude;
-No problem. That job is done, @passenger777 said with a slight smile. Then he told that they had been building a small but powerful ship with @bilginselcuk and @bilgin70 at the back of the island for a long time.

-I made my calculations. @mehmetfix said, "We will set out tonight when the water recedes in the morning."
-Then I'm coming too. @mehmetfix is a chicken seller. He doesn't understand fish. "You are starving to death in the sea," he said, laughing. @baboz.

Then they suddenly turned and looked @bilginhilal. -Of course I'm coming. He said, "Without me, you won't be able to find your way and you'll get lost." - I'm coming too. There is no place left to visit on this island, said @bemier.

-So where is @mukadder asked @damla. "I'm here," he said in a forced tone. @mukadder was holding a huge ram and dragging it. Everyone was surprised.

  • We will hold the wedding of @incublus and @ezgicop on the ship. Is it possible to have a wedding dinner without a coach? A wedding meal is not complete with chicken and green lentils.
    This ridiculous idea seemed normal and realistic to everyone. They nodded in approval.
    -So what will happen to @wagner32 and @tuce? asked someone from the crowd. -They will be on the ship. @damla said.

And at dawn they boarded the ship, without their help. They sailed towards the land of Khiva. They called themselves #trliste. They had no fear. Because what could be more ridiculous than this?

TO BE CONTINUED
NEXT CHAPTER; They Lost in the Ocean...😂

**Bilinmez Hive diyarına yolculuk....

Sıradan gibi görünen ama aslında sıra dışı bir kabile, bilinmeyen bir denizin ortasında küçük bir adada yaşıyorlardı. Bundan birkaç yıl öncesine kadar çok mutlu ve huzurluydular. Adada birçok meyve ağacı, dereler ve ortasında küçük ama bol balıklı bir göl vardı. Bu küçük cennet parçasında küçük hayallere sahip ama mutlu yaşamları vardı. Doğa anaya inanıyorlar ona güveniyorlar ve saygı duyuyorlardı.

Ama zamanla dua ana onlara karşı daha az bereketli ve hatta saldırgan oldu. Önce yağmurlar yağmaz oldu. Dereler yavaş yavaş kurudu. Küçük göl'de balıklar bitti. Denizde avlanmaya başlamışlardı. Deniz hırçın ve ölümcüldü. Kıyıda ise yeteri kadar balık yoktu. Gençler artık adadan ayrılma zamanının geldiğini düşünüyorlardı. Yaşlılar bu fikre şiddetle karşıydı. Çünkü daha önce gitmeyi deneyenler olmuştu; ya çok uzaklara gidemeden geri dönmüşler ya da hiç dönmemişlerdi. Yaşlılara göre buradan başka bir kara parçası yoktu.
-yanılıyorsunuz dedi genç şaman @princeofbeyhive. Bu gökyüzü, bu sonsuz yıldızlar, bu güneş, bu ay ... Sadece bizim büyük olamayacak kadar büyük ve güzel bir düzen var. Başka yerler başka insanlar da olmalı. dedi.
-Var zaten. eski yazıtlarda okudum adaya gelen yabancı insanlar olmuş. Yazıtlarda bu insanların geldiği diyara #Hive diyorlar. hatta bu kabilenin adının da #trliste olduğu yazıyor. dedi @sudefteri.
-işte bu da ispatı dedi.@ıncublus. Ufak bir sandığı hızla yere atarken.
-Biz kararımızı verdik. Bu yolculuğa çıkacağız dedi. @damla. Sonra @princeofbeyhive 'in kulağına eğilerek " Kalırsak ilk tımarhaneyi açmak zorunda kalabiliriz" diye fısıldadı.
-Peki ama nasıl gideceğiz? bizim sandallarla asla başaramayız dedi @dusunenkalpp. Herzamanki sakin ve kendinden emin tavrıyla;
-Sıkıntı yok. O iş tamam dedi @passenger777 hafif gülümseyerek. Sonra uzun zamandır adanın arka tarafında @bilginselcuk ve @bilgin70 ile küçük ama güçlü bir gemi yaptıklarını anlattı.

-Hesaplamarı yaptım. Bu gece sabaha karşı sular çekilince yola çıkıyoruz dedi @mehmetfix.
-O zaman bende geliyorum.@mehmetfix tavukcudur. Balıktan anlamaz. Denizde acliktan ölüsünüz dedi gülerek. @baboz.

Sonra biranda @doganhilal 'e dönüp baktılar. -Tabiki geliyorum. Ben olmazsam yönünüzü bulamaz ve kaybolursunuz dedi.-Bende geliyotum. Bu adada gezecek yer kalmadı dedi @beriLilith.

-Eeee @mukadder nerede diye sordu @damla. Zorlanır bir ses tonuyla -Burdayım.dedi. @mukadder kocaman bir koçu tutmuş, sürükleye sürükleye getiriyordu. Herkes şaşkındı.

  • Gemide @ıncublus ve @ezgicop 'un düğününü yapacağız. Koçsuz düğün yemeği olur mu? Tavukla yeşil mercimekle düğün yemeği olmaz.
    Herkese bu saçma fikir normal ve gerçekçi geldi. Kafa sallayarak onayladılar.
    -peki @wagner32 ve @tuce ne olacak diye sordu kalabalıktan biri. -Onlar gemide olacaktır. dedi @damla.

Ve şafakla gemiye bindiler, acabaları olmadan. Hive diyarına doğru yelken açtılar. Kendilerine #trliste dediler. Korkuları yoktu. Çünkü bundan saçma ne olabilirdi ki?

DEVAM EDECEK
GELECEK BÖLÜM; Okyanusta Kaybuldular...😂

Sort:  

Mukadder yazıyı açar açmaz senin kocaman koçu yakalayıp sürükleye sürükleye getirdiğin kısım denk geldi. Nasıl kahkaha attım anlatamam. Sabahtan beri uyuyorum. Bana ilaç niyetine öyle bir şey içirdiler ki bildiğin bayıldım. Arada bir gözümü açıp yazılara oy atıp tekrar sızıyorum 😂

Çok çok beğendim. Hepsini, tüm diyaloglarımızı ama özellikle ana fikri. Yaşlıları dinlemeyip yeni denizlere yelken açtığımıza çok sevindim. Cesur trliste topluluğu olarak 🎉 Mustafayla Ezginin düğün fikri de çok güzeldi. Kendime geldiğimde birkaç kere daha okurum. Ellerine sağlık. Teşekkürler katıldığın için 🤗

Mümkün olduğunca apsürt ama bize dair şeyler olsun istedim. Senin sayende #trliste yoluna devam etti. İyiki böyle cesur bir adım atmaya karar vermişsin. İyi varsın 🥰

Yazıyı okumaya başlayınca insan neler olacağını merak ediyor. Gizemli bir adanın içinde , başka diyarlara gitmeye çalışan bizleri , kurtarma çabana bayıldım. Hive diyarı ve @trliste kabile ismini çok iyi düşünmüşsün. Adanın yaşlı insanlarına danışıp,
_ Gidenler geri gelmedi demeleri de bu yolculuğun ne kadar tehlikeli olabileceğine işaret etmiş. Her ne kadar herkesten gizli yaptığımız gemimiz olsa da, Okyanusta kaybolmaları finaliyle çok güzel bitirmişsin. Tebrik ederim. Emeğine sağlık.

Beğenmene çok sevindim. Senin ve diğer arkadaşların hikâyelerini heyecanla bekliyorum.

şafakla gemiye bindiler, acabaları olmadan. Hive diyarına doğru yelken açtılar. Kendilerine #trliste dediler. Korkuları yoktu.

gurur verici cümleler 🎈
film şeridi gibi geçti derler ya hani öyleydi resmen:)
ellerine sağlık, fikir çok güzel 🤗
ayrıca yarışmada başarılar dilerim 🌼

GELECEK BÖLÜM; Okyanusta Kaybuldular...😂

hemen gelebilir mi çok merak ettim 🙆‍♀️

Ben başka bir hikaye yazacaktım ama kızımın bu gün hikaye yazma ödevi vardı. Ona ufak ufak tüyolar verirken baktım baya bir hikaye olmuş bende bize yorumladım. Biraz apsürt olsun istedim ama sanırım bu aralar fazla dizi izleyince coşkuyu biraz kaçırdım.😂

Umarım yakın zamanda ikinci bölümü de yazarım. Beğenmene çok sevindim.

Hikayeyi çok beğendim. Bizim düğüne bir koç yakışır çok da güzel olur. Umarım düğünümüze pek çok Hive kullanıcısı katılır. Bakalım maceramızın sonunda nereye ulaşacağız 😆

Çok güzel bir hikaye olmuş bence.
Neredeyse herkes var ve çok yaratıcı olmuş. Ayrıca fotoğraflardan hikaye biraz daha iyi anlaşılıyor. 😀

Kurguya bayıldım. O kadar sürükleyiciydi ki yemek yapmayı bıraktım da okudum. Beynine sağlık dostum. 💫🌠 Ve gezilecek yer kalmaması da tam benlik bir laf 😂

Kalemine sağlık. Genç şaman olma fikrine bayıldım. Bence renkli bir karakter. Hikayende bana da yer verdiğin için teşekkür ederim 🌸.

Beğenmene sevindim. Bence sende insana iyi gelen bir enerji var.

Yaaa çok sevindim böyle düşünmene. Ne hoş 🌸. Sizin de enerjiniz çok güzel bence ondan iyi anlaşıyoruz.

Tam hikâyenin en heyecanlı bölümleri başlıyor derken bitti. 😄 Hikâyenin, heyecanlı ve macera dolu anlarını okumak için ikinci bölümü bekliyoruz. Emeğine sağlık