TR HIVE PUD (ENG-TR)19.11 TR HIVE PUD. 19.11

in Trliste6 months ago

Hello friends. It is November. Today is TR Powerup day. I am very happy to be able to participate in this beautiful event again, which takes place on the 19th of every month.

November is the last and hardest month of the end. These days the weather is getting colder, the nights are getting longer and the days are getting shorter. People feel tired this month, both from autumn and from being busy. A different feeling of seclusion prevails. He just wants to have time to rest and start over.

But unfortunately life goes by. There's no stopping for November or fall for the #Trliste team. This month has been a very busy month. We experienced a period when events and competitions were abundant. Our weekly events have continued and will continue. In addition to these, we held a #trliste Travel Competition. We had the chance to read very good articles and explore many different places. Thank you very much to @damla for this beautiful competition and award. Now our Mixed 777 Starts on Trliste event continues. The article of the first group I was in was published. I would like to thank @passenger777 @sudefteri and @wagner32 for their contributions to this event. And of course, thank you very much to my legendary teammates @bemier and @baboz island. I think it turned out to be a really complex and beautiful article. The idea of ​​different thoughts coming together with a different interpretation is really nice.

This month, I am participating in this event as 26 HP with the awards I received from the event and competition and the awards I earned from sharing. I hope to continue participating in the event with much higher Hive. This event is a special event for me. Everyone who participates here wins. And I think it's the activity in which I'm most consistent.

I hope you spend these last days of autumn with love and happiness. I hope each month will be better than the other. Thank you very much for reading.


Merhaba arkadaşlar. Aylardan Kasım.Bu gün TR Powerup günü. Her ayın 19 da olan bu güzel etkinliğe yine katılabildiğim için çok mutluyum.

Kasım ayı sonların son ve en zor ayı. Bu günlerde havalar soğudu, geceler uzadı ve günler kısalmaya başladı. Hem sonbahardan hemde yogunluktan bu ay insan kendini yorgun hissediyor. Farklı bir inzivaya çekilme duygusu basıyor. Sadece dinlenmek ve yeniden başlamak için zamana bırakmak istiyor.

Ama maalesef hayat akıp gidiyor. #Trliste ekibinde Kasım veya sonbaharda durmak yok. Bu ay çok yoğun bir ay oldu. Etkinlikler ve yarışmaların bol olduğu bir dönem yaşadık. Haftalık etkinliklarimiz devam etti ve edecek. Bunlara ilave olarak #trliste Gezi Yarışması yaptık. Çok güzel makaleler okuma ve çok farklı yerleri keşfetme şansımız oldu. Bu güzel yarışma için ve ödül için @damla ya çok teşekkür ederim. Şimdi trliste ortaya karışık 777 etkinliğimiz devam ediyor. Benimde bulunduğum ilk gurubun makalesi yayınlandı. Bu etkinlikte emeği geçen @passenger777 @sudefteri ve @wagner32 ye teşekkür ederim. Ve tabiki efsane ekip arkadaşlarım @bemier ve @baboz a da çok teşekkür ederim. Bence ortaya gerçekten çok karışık ve güzel bir yazı oldu. Farklı düşüncelerin farklı bir yorumla birleşmesi fikri gerçekten çok güzel.

Bu ay etkinlik ve yarışmadan gelen ödüller ve paylaşımdan kazandığım ödüllerle 26 HP olarak bu etkinliğe katılıyorum. Umarım çok daha yüksek Hive ile etkinliğe katılmaya devam ederim. Bu etkinlik benim için özel bir etkinlik. Bura da katılan herkes kazanıyor. Ve sanırım en istikrarlı olduğum etkinlik.

Sonbaharın bu son günlerini sevgi ve mutlulukla geçirmenizi dilerim. Umarım her ay diğerinden daha güzel olur. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sort:  

Oldukça şirin çıkmışsın son fotoğrafta, yüzümdeki gülümseme tamamen şirinliğinden 🤗 Bence de harika bir takım olduk. Hem de ilklerin günahı olmaz. Umarım 2. Sezon gelir de biraz daha zorlarız 😂

Bence de süper bir takımız. Her telden her kafadan . Kesinlikle iddialıyız 🥰

Bence de efsane bir ekip olduk. Öyle bir şey mümkün mü bilmiyorum ama tekrar bu ekiple devam edecek olursak, biraz daha uyumlu olmaya çalışacağım. Tabii ekibin şımarık çocuğu olmaya devam edecek kadar bir uyum. :))

Yarışmada başarılar dilerim.

Bence olduğun gibi devam et. Ekip dediğin farklı özellikler de insanlardan oluşursa güçlü olur.

Görseller ne şirin olmuş Mukadder, sondaki fotoğrafı ilk defa mı paylaştın, çok beğendim onu da. Teşekkürler katıldığın için 🌸 Etkinlik ve yarışmalarla dolu güzel bir ay geçirdik hep beraber dediğin gibi. Güzel dileklerin için teşekkürler. Dilerim senin için de mutluluklarla dolu bir ay olur 🤗

Umarım çok güzel günler göreceğiz. Sayede dolu dizgin yol almaya başlayan bir ekip var. Umarım her şey dilediğin gibi olur. çünkü sen bunu fazlasıyla hak ediyorsun 🙏

Ben de yarışmadan gelen ödülle Power Up yaptım :)

Ben bu ay çok fazla aktif olamadım ama yarışma ödülleri iyi geldi.

Genel olarak istikrarlı bir şekilde paylaşım yapıyorsun. Ortaya karışık etkinliğinde de sayeniz dolu, dolu ve keyifli yazılar okuma fırsatı bulduk. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Ortaya karışık etkinliğinde sizin grubun yazısını heyecanla bekliyorum

Umarım harika bir sonbahar geçirirsiniz ve hastalanmazsınız çünkü havalar gerçekten çok soğuk.

Etkinliğe katıldığınız için çok teşekkür ederim :)

Etkinlikte senin emeğin çok büyük emeklerine sağlık. Etkinlik her ay dahada büyüyor ve bu etkinliğe katilmayı gerçekten çok seviyorum. Ben teşekkür ederim.

Rica ederim, umarım bu şekilde devam edersiniz. Ben her zaman elimden geleni yapıyorum 🚀

Açıkçası ben bu aylarda yaz aylarında olduğundan daha aktif olacağımı düşünüyordum. Ancak tıpkı sizin gibi yoğun ve yorgun bir haldeyim. Umarım toplulukça yakın zamanda bu bitkinliği üzerimizden atar ve daha aktif oluruz. Yeni oy gücünüz için tebrik ederim katıldığınız için teşekkürler.

Ben de senin katilabilmene çok sevindim. Arkadaşım çok teşekkür ederim.