You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dehşet Hikâyeleri 1-2-3 | Slasher & Bloodride

in Trliste7 months ago

Bu tarz konulara ilgi duyan, gerilim / korku film ve dizileri izlemekten keyif alan herkesin kitaplığında bulunmasını isterim bu serinin.

Nedense korku/gerilim filmleri ilgimi çekmiyor. En son Elm Sokağı'nda Kabus serisini izlemişimdir herhalde. Freddy Krueger taklidi yapıp arkadaşlarımı güldürürdüm. Aksesuarlarım tamdı. Çizgili kazağım ve şapkamla epeyce etkili oluyordum.

Sort:  

En son Elm Sokağı'nda Kabus serisini izlemişimdir herhalde. Freddy Krueger taklidi yapıp arkadaşlarımı güldürürdüm. Aksesuarlarım tamdı. Çizgili kazağım ve şapkamla epeyce etkili oluyordum.

eğlenceli bir anıymış 🙆‍♀️
ben de küçükken, ailem izlerken görmüştüm bu filmi ilk ve çok korkutucu gelmişti. büyüyünce tekrar baktığımda korkularımla yüzleşmiştim :)

teşekkür ederim sayfama uğradığınız ve okuduğunuz için 🌸🍃