You are viewing a single comment's thread from:

RE: Katil Kitap Kulübü ve Ölüm Oyunu

in Trliste8 months ago

Şu an karşındayım. Ve bu yazdıklarını okuyorum:)) Öncelikle geçmiş olsun. Umarım daha iyisindir. Gerilim ve korku filmlerini seviyorum. Bahsettiğin iki filme de bakacağım. Şu sıralar heyecanla aldığım televizyonumun evime kurulmasını bekliyorum. Uzun zamandır Netflix den film ve dizi izleyemiyordum. Hatta üyeliğim devam ediyor mu diye dün bilgisayarımdan kontrol ettim. Tesadüfen açtığım , çılgın eski kız arkadaşım dizisine denk gelip ilk bölümünü izledim. Devam eder miyim bilmiyorum. Neyse yazına geçeyim:))

Bu arada palyaçoları sevmeyen ve hatta onlardan korkan insanlar var. Ben de onlardan biri olabilirim. Bana sevimli değil aksine ürkütücü gelmiştir hep.

O kişilerden biri de benim. Eğlenceli ve güldürücü olarak lanse edilmiş olsalar da her bir cinayet ya da kötü olay başlangıçlarında özellikle dizi ve filmlerde onların karesi gösterilmeye çalışılıyor. Angela öğretmeniyle neler yaşadı bilmiyorum ama, sanırım ölmeyi hak etmemiştir.
Ölüm Oyunu kitabında Arlena Stuar'ı kimin öldürdüğü belirsiz. Dediklerinden yola çıkarsak liste uzayıp gidiyor. Otelde bulunan herkes bu cinayeti işlemiş olabilir. Hatta otelde olmayan başka birileri de olabilir.

Okul çıkışında sahafa gider, harçlıklarımla alabildiğim kadar polisiye kitap toplardım. Geneli eski basım ve hayli yıpranmış olurdu. Yeni sahibi olduğum 70'li, 80'li yıllara ait olan bu kitapları tamir eder, kopan sayfalarını bantlar ve şeffaf kapla ciltlerdim.

Bu cümleni çok sevdim. Masum ve iyi niyetli yazılmış bir cümle olmuş. Kötülüklerin artık bu denli gözle görülüp, çoğalıyor olması ne acı bir durum. Maalesef onun geldiğini ve kötü şeyler olabileceğini hemen fark edebiliyoruz. Bu da ister istemez insanlara ve hayata olan güvenimizi de sarsıyor.

Çok yazdım, farkındayım son olarak, ne kadar çok kitabın var öyle. Hepsi birbirinden güzel. Yaşamın en güzel dallarına elini uzatmış, onlardan birer meyve koparır gibisin. 💐

Sort:  

Şu an karşındayım. Ve bu yazdıklarını okuyorum:))

okunduğunu bilmek ve bir ses duyabilmek harika 🙆‍♀️
ve şimdi daha iyiyim, teşekkür ederim 🌸

Gerilim ve korku filmlerini seviyorum. Bahsettiğin iki filme de bakacağım. Şu sıralar heyecanla aldığım televizyonumun evime kurulmasını bekliyorum.

yeni televizyonun hayırlı olsun, umarım keyifle izlersin ve yorumlarını da okuyabiliriz 🙂

Otelde bulunan herkes bu cinayeti işlemiş olabilir. Hatta otelde olmayan başka birileri de olabilir.

dedektif romanlarının altın kuralı şudur ki cinayeti işleyen asla yoldan öylesine geçen veya mekânın dışındaki herhangi biri olamaz, olmamalı 🙆‍♀️

evet kitaplarla yaşamayı çok seviyorum 🤗
belki bir gün sen de bu kitaba denk gelir de keyifle okuyabilirsin 🙂

Yaşamın en güzel dallarına elini uzatmış, onlardan birer meyve koparır gibisin. 💐

ben de bu cümleni çok sevdim 🤗
çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için ve okuduğun için 🌸🌸🌸