You are viewing a single comment's thread from:

RE: Love & Izmir ~ Aşk & İzmir - Trliste Gezi Yarışması

in Trliste6 months ago

İzmir,in en güzel yerlerinde nişanlın ile birlikte o kadar güzel anılar biriktirmişsiniz ki ; Mutluluğunuz gözlerinizin içine yansımış. İzmir'e bir iki kez gittim. Ama gezdiğiniz noktaları görmedim. En çok merak ettiğim Tarihi İzmir Asansörü onu da çok güzel anlatmışsın. Her cümlen de nişanlına olan sevgini de o kadar güzel belli ediyorsun ki; bunu net olarak görebiliyoruz. Çok güzel kareler de yakalamışsın.
Umarım bu ayrılık kısa sürer ve tekrar bir araya gelirsiniz.
Bir solukta okuduğun en güzel gezi yazısıydı. Başarılar dilerim dostum @wagner32

Sort:  

Bu güzel yorumun ve gözlemin için çok teşekkür ederim sevgili dostum.

İzmir'e bir daha gidersen mutlaka Tarihi Asansör'e uğramalısın. Konak'tan oraya tramvay ile gitmeni tavsiye ederim. Bir sonraki durakta inecek olsan bile bir sürü güzelliğe şahit olacağına inanıyorum.

Uğradığın için teşekkür ederim. :)