You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Noel Şarkısı - Charles Dickens ve Noel Temalı Filmlere Dair | Trliste 30 Günlük Serüven - Gün #25

in Trliste5 months ago

Kendime kocaman bir meyve tabağı hazırladım, onun eşliğinde bir şeyler karalamak için karşınıza geçtim. 🙆♀️

Tamam bende tam karşına oturup, seni dinliyorum. Bakalım yazında hangi meceralara tanıklık edeceğiz. Hem görsel hem de şekil olarak. İçinde çizimleri de vardı. Bu kitap daha büyüklere hitap eder tonda ve ciddiyetteydi.

Aralarda çizimlerin de olduğu 86 sayfadan oluşan bu kitabı keyifle okudum.

Bende de görsel resim merakımı diyeyim ya da hastalık bilmiyorum ama, bir kitabın içinde hiç resim olmadığı zaman biraz sıkılıyorum. Bunun küçüklüğümden kalan çizgi roman hayranlığım olduğunu düşünüyorum
Kitapları önce kendin okuyup, sonra çocuklara hediye ediyor olman çok düşünceli bir davranış, tebrik ederim.

Bir insanın karakter değişimine şahit olmak güçlü bir duyguydu.

Bu duyguyu yaşamayı isterdim. En azından rüyamda görebilme şansım olsaydı keşke. Ama bunu istersek yapabiliriz sanırım. Bizi değiştiren de sevdiklerimiz değil mi?
Bir çok dizi ve film önerilerin olmuş. Yakın zamanda “Şimdi İşler Karıştı” filmini izledim. Karakterlerin yer değiştirmesi ilginç bir hikaye olmuş. Babamın yerine olsam ne yapardım acaba? Bunu filmden sonra biraz düşündüm.
Evde Tek Başına serisini ilk sıraya koyabilirim. Bu güzel dolu dolu paylaşım için çok teşekkürler.

Sort:  

Tamam ben de tam karşına oturup, seni dinliyorum. Bakalım yazında hangi meceralara tanıklık edeceğiz

böyle bir okur hayali çok güzeldi. ayrıca sayfama uğrayıp vakit ayırmana da sevindim teşekkür ederim. 🤗

bir kitabın içinde hiç resim olmadığı zaman biraz sıkılıyorum. Bunun küçüklüğümden kalan çizgi roman hayranlığım olduğunu düşünüyorum

ne yazık ki her kitapta resim olmuyor, ama çizim olduğu zaman benim de hoşuma gidiyor. çizgi roman okumayı ben de severim 🙆‍♀️

Bizi değiştiren de sevdiklerimiz değil mi?

sevdiklerimiz elbette, umarım her geçen gün bir öncekinden daha iyi oluruz hepimiz. 🌼

Yakın zamanda “Şimdi İşler Karıştı” filmini izledim. Karakterlerin yer değiştirmesi ilginç bir hikaye olmuş. Babamın yerine olsam ne yapardım acaba? Bunu filmden sonra biraz düşündüm.

ortak filmde buluşmak çok hoş, o filmi ben de beğendim. aile içindeki kişilerin birbirini anlaması için keşke böyle şeyler arada olsa dedirtti. 🙂