You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #36 | Oyunun Kuralları

in Trliste7 months ago (edited)

Çok geçmiş olsun. Devil’s Plan geldiğinden beri benim de listemde, abimler önermişti ama henüz izlemeye fırsat bulamadım. Sanırım dengeli bir takım kurup ilerlemeye çalışırdım ben. Ödül havuzunu genişletmek için güçlüler önemli ama sonrasında birinci çıkabilmek için onları eleyecek kadar pratik olmak da önemli. Bu arada orta 1’de Stephen King okumaya çalıştığımı ve annemin yaşıma uygun değil diye okumamı istemediğini anımsıyorum. Ama ben kitap inceleme ödevinde Tepki (Charlie) kitabını incelemiştim o yaşta, o kadar ilgimi çekiyordu kitapları. 😅 Sanırım yalnızca en popüler kitaplarını okudum. Şimdi sık sık dönüp Stephen King okuma isteği baş gösteriyor bende de ama henüz Dune serisini okumadım. Kendimi yeni bir kitap alışverişi yapmamak için frenliyorum, elimdekileri okuyana kadar kitap almayacağım. Bir de gözüm Anne of Green Gables serisinde.

Sort:  

Devil’s Plan geldiğinden beri benim de listemde, abimler önermişti ama henüz izlemeye fırsat bulamadım

buna sevindim, izlersen fikirlerini de öğrenmek isterim 🤗

Sanırım dengeli bir takım kurup ilerlemeye çalışırdım ben. Ödül havuzunu genişletmek için güçlüler önemli ama sonrasında birinci çıkabilmek için onları eleyecek kadar pratik olmak da önemli.

evet güzel bir taktik, bence de uygun bu hem daha adilane.

Ama ben kitap inceleme ödevinde Tepki (Charlie) kitabını incelemiştim o yaşta, o kadar ilgimi çekiyordu kitapları

bu kitabı merak ettim, konusu güzel geldi daha yeni aldım umarım okuyabilirim ben de 🙆‍♀️

Dune serisini okumadım. Kendimi yeni bir kitap alışverişi yapmamak için frenliyorum, elimdekileri okuyana kadar kitap almayacağım. Bir de gözüm Anne of Green Gables serisinde.

Dune serisi ve Anne of Green Gables serisi de listemde ama gözümü korkutuyor şu anda. 🙊
eskiden ben de elimde olanları okuyup bitirmeden almazdım ama şimdi fiyatlardaki değişiklikten etkilenmemek için elimden geldiğince, ileride okumak istediklerimi almaya çalışıyorum.

güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, vakit ayırıp okuduğun için de 🤗💐