You are viewing a single comment's thread from:

RE: [ENG-TR] Taxi Driver, Dismissal, Switchboard —||— Taksicilik, Aforoz, Değnekçilik

in Trlistelast year

çok eğlenceli bir yazıydı, okurken keyif aldım:)
yaşadığın sorunları bile böyle eğlenceli ve sıkmadan anlatabilmek büyük başarı, okurken aklıma 'bu bir kitapta geçseydi' fikri geldi. böyle bir kitap yazmanı bekliyorum🙆‍♀️📚

Neredeyse babam yaşındaki meslektaşlarımdan bazılarının, bu küçük alanda baş başa kaldığımızda anlattıkları hayat hikayeleri beni bekleyen en büyük felaketmiş. Bu küçücük odada en galiz sırlar, sakız çiğnemek kadar basit hareketlerle üzerime yığıldı.😂 Küçük bir alanda, konuşacak ve yapılacak hiçbir şey olmadığında, "can sıkıcı sessizliği bozmak" ve ortamı biraz neşelendirmek için uydurulmuş yalanlar… Neyse ki dergi okumak için küçük boşluklar yakalayabildim.

burası müthişti. ellerine sağlık 🌸
ayrıca dergideki çizgi romanı okumaya çalıştım, ilgimi çekti.

Sort:  

İşlerinizin ve yaşadığınız sorunlarınızın arasında vakit ayırıp uğradığınız için teşekkür ederim. 🌼
Beğenmenize sevindim. Çizgi roman, okuduğum aylık dergide her ay oluyor. Mustafa Kutlukhan PERKER’in köşesi.
Kitap biraz zor ama belki dergi ile ilgili kapsamlı bir paylaşım yapabilirim ileride. 😂