You are viewing a single comment's thread from:

RE: Selçuk Museum / Selçuklu Müzesi

in Trliste8 months ago

Müze gezmeyi seviyorum. Eski insanların kullandığı eşyalara bakmak ve onları hayal etmek muhteşem bir duygu. Buradaki yüzükler ilgimi çekti. Ayrıca heykeller sanki canlı gibi değil mi?
İlk odadaki heykeller bence gece saat on ikiden sonra canlanıyor 🙆‍♀️

Hasta odasının tam karşısında müzik odası bulunuyor. Her odada farklı makamlarda müzikler, ezgiler çalıyor.

Eskiden müzikle, suyla ve daha birçok farklı şeyle tedavi edilirmiş insanlar
Her insana özgü bir makam varmış dinlediğinde sakinleştirici etkisi olan ve iyi gelen. Kendiminkini öğrenip uygulamıştım bir zamanlar ama devamını getirmemiştim. Sayende tekrar hatırladım teşekkür ederim, ellerine sağlık. 🤗

Bu çiçekleri topluluğumuzdaki ve Hive'daki bütün bayan arkadaşlara armağan ediyorum.

🙆‍♀️🌼

Sort:  

Ayrıca heykeller sanki canlı gibi değil mi?
İlk odadaki heykeller bence gece saat on ikiden sonra canlanıyor

Kesinlikle. Hatta insanın oturup muhabbet edesi geliyor :))

Her insana özgü bir makam varmış dinlediğinde sakinleştirici etkisi olan ve iyi gelen.

Evet birçok için ayrı odalar mevcut gerçekten iyi düşünülmüş.
Çok teşekkür ederim 🙂