You are viewing a single comment's thread from:

RE: Old Town on a Rainy Day - Yağmurlu Bir Günde Eski Antalya (English - Turkish)

in Trliste6 months ago

Hadrian Kapısı çok ihtişamlı duruyor, zamanında çevresinin nasıl bir atmosferi vardı diye düşünüyor insan. 1892'deki hâli ne kadar karışık ve bakımsızmış 🤷‍♀️

yakında burada ünlü bir şefin restoran açacağını duydum. Yani ismi ilanda yazıyordu

görünce tanıdım, kardeşi de bir şef ve özellikle eski zamandaki Türk yemeklerinin arşivlenip kitaplaştırılması yönünde güzel hizmetleri var 🙂

alt katı taş üzeri ahşap eski evlere bayılıyorum, çok zevkli ve daha yaşanılası geliyor. özellikle iç avlusu ve gözlerden saklı bahçeleri.. öyle bir evde büyümek isterdim 🙆‍♀️

Kadın ve erkek için farklı tokmaklar kullanılırmış. Bu sayede ev ahalisi kapıdakinin kadın mı erkek mi olduğunu bakmadan anlayabiliyormuş.

bu bilgiyi ilk okuduğumda ne kadar ince düşünceliler demiştim, büyük ve tok ses çıkaran sesi duyunca kapıyı bir erkek açıyor, ince bir ses duyulunca da kadınlar karşılıyormuş konuğunu 🤗
şimdi yapsalar öyle bir sistem güvenemeyiz:)

evde kocaman bir köpek vardı ve hırsız girdiği gibi kendini balkondan aşağıya atmıştı.

çok korkutucu:/ iyi ki size zarar vermemiş 🙏

fotoğraflar Bal ile daha güzelleşti sanki 🐵
sana eşlik etmesi çok güzel ve bizi de yanınızda gezdirdiğiniz için şanslıyız 🙆‍♀️
aynı gün içinde hem gezip hem de post paylaşmak harika, buraya bir nazar boncuğu lazım ama bulamadım 💙

Sort:  

Çok teşekkür ederim 🌸 Beğenmen beni çok mutlu etti. Aynı nazar boncuğundan senin postlara da lazım kesinlikle 🤗