You are viewing a single comment's thread from:

RE: Education Factor / Eğitim Faktörü ( ENG-TR )

in Trliste7 months ago

Kim olursa olsun, bir kişi kendinde olmayan bir kişiliği karşı tarafa veremez. Her zaman davranışlarıyla başkalarına da örnek olabilecek çocuk yetiştirebilen anne ve babaların olmasını istedim. Bu yazdıklarımızla, öğretmenimizin bunları görmesi, Onu çok mutlu etmişti. Bize de büyük bir sürpriz olmuştu.

o yaşta küçük bir çocukken öğretmeninden böyle sözler duymak, yazdıklarının beğenilmesi ve üstüne ödül kazanmış olman harika bir duygudur eminim. 🤗

ellerine sağlık.
yalnız dikkatimi çeken bir şey var, sosyal medyada gördüğüm kadarıyla çocukların bu şekilde paylaşılması için ailelerinden izin alınması gerekiyormuş. aksi halde yüzlerini kapatmak lazımmış.
bu konu hakkında pek bir bilgim yok ama umarım bir sıkıntı olmaz sana.

Sort:  

O yaşlarda öğretmenimizin söyledikleri beni çok etkilemişti. Satranç oyununa da öylelikle başlamıştım.

Çocukların resimlerini Okul Aile Birliği toplantısı için çekmiştik. Tüm velilerimizin haberi var. Zaten resimler slayt gösterinde toplantıda Herkese gösterildi. Sorun olacağını düşünmüyorum.

Çok teşekkür ederim. Değer verip okuduğun için. 🤗🙏