You are viewing a single comment's thread from:

RE: Büyük Çaltıcak Beach / Trliste Travel Competition / Büyük Çaltıcak Sahili / Trliste Gezi Yarışması

in Trliste7 months ago

güneşin doğduğu her sahilden, insanın içindeki yeni umutların yeniden yeşereceğine inanıyorum. Bu belki de kıyıda bekleyen bir geminin, güneşin ilk ışıklarıyla yeni ufuklara doğru yol almasını istediğim içindir.

Ne güzel bir giriş cümlesiydi.. Bundan sonra daha duygusal gelmeye başladı manzara bana.

Her zamanki gibi seninle geziyoruz sahilleri ve parkları. Bu kez de Büyük Çaltıcak Sahili'ni görmüş olduk sayende.

Yöresel ürünler satışı yapan marketten daha fazla kazık yememek için hemen çıktık.

Ücretlerin bu kadar fahiş olması can sıkıcı. Gittiğim yerlere özgü hatıralar almak istediğimde böyle şeylerle karşılaşıyorum ve soğuma sebebi resmen :/

Tepeye çıkarken özellikle çam ağaçlarının farklı şekillerdeki dalları denize selam verir gibi duruyordu. Kayaların arasına düşen yapraklarının kokusunu hissetmek ve aralarda uçuşan kuşların seslerini dinlemek bile bizi rahatlatmaya yetiyordu.

Bunu okuyanlara hissettirmek de güzel şey.
Bizimle de paylaştığın için teşekkür ederim ve yarışmada başarılar. 🌻

Sort:  

Burası çok sevdiğim sahil kenarından birisidir. Bugün de uğradım. Kendime söz vermiştin. Tekrar geleceğim diye.. Kaçırdığım ve gidemediğim, noktaları vardı. O manzaraları görmeden burayı bitiremezdim.

Okumuş olmama çok sevindim. Yorumların benim için değerlidir. Bilmeni isterim. Çok teşekkür ederim 🙏🌻