You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aylık Okumalar - Eylül | Kitaplarla Geçen Bir Ay

in Trliste6 months ago

Bu takıntı hepimizde mi var acaba? Kitaplarımı yatay yerleştirmekten nefret ederim ama kitaplığıma sığmayanların bir kısmını mecburen dikey kitapların üstüne yerleştirdim. Geri kalanları da kapalı dolapların içinde dururken onlar bile canımı sıkıyor, sanki canlı birer varlıklar da ben üzerilerine kilit vurmuşum gibi.

Aynı düşünüyorum, hem yatay yerleştirmek hoş gelmiyor gözüme hem de kapalı yerde kalan kitaplar görünmediği için üzülüyormuş gibi hissediyorum.

sanki canlı birer varlıklar da ben üzerilerine kilit vurmuşum gibi.

kesinlikle 🙊

Okumasam da yanımda mutlaka bir kitap taşırım, ne zaman okuma isteğinin beni yakalayacağı belli olmaz.

Ben de hayran oluyorum böyle her yere kitapla gidenlere ve fırsatını bulunca çıkarıp okuyanlara. 👌 🌸🌼🌻

Şu an hem senin kitap incelemelerinle hem de uzun bir bekleyişle kitap okuma şevkim yeniden kamçılandı. Kitap okuma alışkanlığını takdir ediyorum ve postlarını okumayı çok seviyorum.

Buna vesile olabildiğim için çok mutlu oldum 🎈
güzel sözlerin için, vakit ayırıp okuduğun ve bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim 🤗

Ödünç vermek konusuna gelecek olursak… Kitaplarımı ödünç vermek zorunda kalmaktan nefret ediyorum. Bu şekilde kaybettiğim ve de geri dönmeyen çok kitabım oldu. Kitabıma özen göstermeyip yıpranmış bir şekilde geri getiren de çok oldu.

Bu konu bir takıntı değil bence. Kitaba özen göstermeyeler yüzünden aldığımız bir önlem sadece :)
Anlayabiliyorum seni 🙆‍♀️

İstemeye utanıyorum.

Ben de istemeye utanıyorum ama umarım senin kitabın hasarsız bir şekilde gelir 🌟

Sort:  

Umarım. Bu ziyaretimde soracağım artık yüzsüzlük yapıp okuduysa ya da okumuyorsa alabilir miyim diye. 😃