You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aylık Okumalar - Aralık 2023 | Kitaplarla Geçen Bir Ay

in Trliste5 months ago

Benden sana bir 📚emojisi.^^

🥳

Okumayı seven bir insan olarak (hatta edb. mezunu biri olarak) ne kadar çabalasam da şiir okumayı asla sevemedim. Bana nedense hiç çekici gelmiyor. Sıkılıyorum okurken. :(

Edebiyat mezunu olduğunu bilmiyordum, sevindim 🙆‍♀️
Şiir konusunda aynı hissediyor olmak da iyi hissettirdi, umarım hep iyi şiirlerle karşılaşırız..

Aralık ayında hiç kitap okumadım. Elimdeki seriyi bitiremediğimden -son 2 kitapta takıldım- hevesle aldığım başka bir seri kitaplığımda bekliyor.

Belki de tıkandığın, okumaya devam edemediğin yerde başka bir kitaba geçmek daha iyidir. Ben çapraz okuma yapıyorum, aynı anda okuyorum hepsini, bu sayede zor veya sıkıcı bir metni sayfalarca ve saatlerce okumak zorunda kalmıyorum. 20 sayfa okuyup kapatıyorum, sıkıcı da olsa kolay oluyor. Sonra diğer kitaba geçiyor ve nefes alıyorum. Bu yöntem işe yarayabilir belki. 🤗

Kitap inceleme postu attığını her gördüğümde okuma hızına imreniyorum ve eskiye oranla zaman zaman ne kadar az okuduğumu fark edip bir miktar üzülüyorum

Buna ben de üzüldüm şimdi, hiç öyle hissetmeni istemezdim. Çünkü bir zamanlar ben de öyle hissederdim. Okuyamadığım zamanlarda kitap inceleme yazıları ve videoaları izlediğimde kendimi kötü hissederdim. Ama bu bir zaman sonra motive etmeye başladı beni. Onlar sayesinde iyi kitaplarla tanıştım ve ben de okuyabilirim düşüncesi gelişti içimde.
Asla kötü bir niyetim yok okuduklarımı paylaşırken hep iyi kitaplarla tanıştırmak amacındayım biraz da okuma hevesi oluşturabilirsem benden mutlusu olmaz.
İnşallah kendini iyi hissettiğinde ve bol vakit bulduğunda tüm okumak istediklerini okuyabilirsin. 🤗✌️
Ve bizimle paylaşacağın inceleme yazılarını da okumayı çok isterim. 🌼🎇

Ayrıca sayfama uğrayıp okuduğun ve bu samimi yorumun için çok teşekkür ediyorum. 💐💐

Sort:  

Alman Dili ve Edebiyatı mezunuyum ben.^^
Asla kötü bir niyetle paylaşım yaptığın aklımın ucundan bile geçmez. Film, belgesel, kitap ve türevlerinin incelenmesi hoşuma gidiyor. Ona göre okuyacak kitap, izleyecek film seçiyorum bazen ben de. Bir kitaba başladığımda sonunu getirmeden başka bir kitaba geçemiyorum genel olarak ama tavsiyeni deneyeceğim mutlaka. 🌷

🩷🌸💐