You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #38 | Kübra ve Bir Haftanın Özeti

in Trliste4 months ago

Yaaaa çok şirin ama tavşan. Bayıldım. Şimdilerde arkadaşımın kızı bu bebeklerden yapıyor. Adına ne deniyor bilmiyorum ama baya güzel oluyor - yakın bir dönem bebişlere uyku arkadaşı olarak da çok moda olmuştu.

beğenmene çok sevindim 🥳
evet uyku arkadaşı deniyor genelde, annelerin kokusunun olduğu bu tarz şeylere sarılıp uyuyor bebişler 🙆‍♀️

Ben verdiği mesajı sevmiştim. Tam da yerinde bıraktılar sonunda. İkinci sezonun gelmesini merakla bekliyorum açıkçası şimdi ne olacak diye. Umarım arayı çok açmazlar.

evet mesajı ben de beğendim, ikinci sezon da dediğin gibi hemen yayınlanır umarım. izleyen biriyle konuşmak hoşuma gitti 🤗

Amazon'un çalıştığı bir kargo şirketi var hemen hemen herkes şikayetçi ondan. o yüzden problem oluyor.
günler günler sonra bir gün kapımın önüne bırakılmış olarak buldum kitapları. şaşırdım görünce :)

çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumun için ve vakit ayırıp okuduğun için 🩷