You are viewing a single comment's thread from:

RE: İlk Manga Deneyimim - Kyoto'nun Arka Yüzü | TR Hive Power Up Günü

in Trliste4 months ago

Webtoon okudum daha önce. Bana aynı gibi geliyorlardı, değillermiş.

ben de onu duymamıştım şimdi baktım biraz farklıymış

Death Note’un filmini izledim. Çok beğenilmemişti diye anımsıyorum. Tabii ne animasyonunu izlediğim ne de mangasını okumadığım için karşılaştırma yapamadım.

Ben filminin fragmanını beğenmemiştim, hikâyesini bildiğim halde izleme isteği oluşmamıştı. Fakat anime serisi çok çok güzeldi kesinlikle tavsiye ederim 🤗

One Piece’e devam etmelisin. Çok eğlenceliydi. 2. sezon bir an önce gelsin diye ölüp bitiyorum. Luffy’yi mi sevmedin? Ben oyuncusunu baya yakıştırdım ama

Konusu çok güzel aslında tam benlik, Luffy de yakışmış tabii mangasını okumadığım için karşılaştırma yapamıyorum. Sadece o tatlı gıcık hâllerine bazen gıcık oldum. Sen böyle sevdiğini söyleyince devam etmeyi düşünüyorum. 🙆‍♀️
Çok teşekkür ederim, yorumun için ve uğradığın için. Seni görmek her zaman güzel 🌸🌸🌸