You are viewing a single comment's thread from:

RE: Altınköy Açık Hava Müzesi | Altınköy Open Air Museum - Trliste Travel Contest (Turkish - English)

in Trliste6 months ago

Su yazılarını okurken aldığım keyfi özlemişim. Bence gezi yazılarına ara verme. Bir an kendimi o köyün havasını solurken buldum. Oyuncaklara bayıldım.

senin okuduğunu bilmek iyi hissettiriyor ve yorumların da öyle 🤗
bu üçüncü gezi yazımdı, devamı da gelir belki 🙆‍♀️

Tunceli yazını da okudum. Tunceli'yi özlediğimi fark ettim. 4 yıl orada okudum, yaşadım ve orada yaşamak isteyecek kadar şehre aşık oldum.

orada okuduğunu bilmiyordum, ne güzel böyle bahsetmen. oradan ayrılan birkaç kişiden daha duydum, tekrar gitmek istediklerini söylüyorlardı. bu çok güzel bir his. ben de tekrardan görmek isterdim doğrusu şehri, çok beğenmiştim.
4 yıl önceki yazımı okumuş olmana sevindim, sen yazınca ben de okudum yine 🤭

ve çok teşekkür ederim 🌸