You are viewing a single comment's thread from:

RE: Love & Izmir ~ Aşk & İzmir - Trliste Gezi Yarışması

in Trliste6 months ago

El ele tutuşup bir cumartesi sabahının erken saatlerinde Alsancak sokaklarını gezmeye başladık.

günler sonra yine bir cumartesi sabahında bu uzun ve muhteşem yazıyı okumak da güzel bir tesadüf oldu 🙆‍♀️

fonda Çılgın Bediş jenerik müziği çalıyor

🎶🎶 🙆‍♀️

kız arkadaşıma saç ipi aldık. Şiirime şans getireceğine inanıyoruz.

saç ipi yakışmış ve size şans getirsin 🌟
ayrıca tasarımcının tarzı da hoşuma gitti :)

Kız arkadaşım manzarayı izlerken ben de onu izliyordum. İşte benim manzaram.

birbirinize çok yakışıyorsunuz ve sevginiz buradan bile hissediliyor.
bir sonraki fotoğrafta da onun manzarası sensin :)

Kemeraltı Çarşısı Türkiye'nin en eski çarşılarından biri olduğunu tahmin ediyorum

ben de bu çarşıyı görmeyi çok istiyorum, umarım bir gün gidebilirim.

beklediğimize değdi bu post, keyifle okudum. emek verip bizimle paylaştığın için teşekkürler, yarışmada başarılar dilerim 🌸

Sort:  

Detaylı incelemen ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim @sudefteri. :)

Kemeraltı Çarşısı'na mutlaka gitmelisin. Ancak neredeyse 1 gününü ayırmanı tavsiye ederim. Hem doya doya gezmiş olursun hem de a'dan z'ye her şeyin alışverişini yapmış olursun.

Uğradığın için teşekkür ederim tekrardan :)