You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gözlerini Kullanmadan Gören Adam | Şeker Henry'nin İnanılmaz Öyküsü / Roald Dahl

in Trliste8 months ago (edited)

Hem güzel dileklerin için hem de bu muhteşem filmle beni tanıştırdığın için çok teşekkür ederim @sudefteri. :)

Öncelikle film dediğin gibi kitap okuyormuşçasına eğlenceli bir şekilde ilerliyor. O kitabın sayfalarını adeta film şeridine yapıştırmışlar. Kitap sayfaları saniyede 24 kare hızla gözümün önünden geçerken hayallere daldım.

Bu filmi izledikten sonra anladım ki filmi yorumlarken kullandığın betimlemeler filme o kadar çok yakışmış ki ne diyeceğimi bilemedim. Aslında ne diyeceğimi, uzun uzadıya ne yazacağımı biliyorum ama film yorumunun tadı damağımda kalsın istiyorum.

Ek olarak Benedict Cumberbatch'ı çok seviyorum. Bu film onsuz bu kadar etkileyici olmazdı diye düşünüyorum. Yönetmenin inanılmaz dokunuşlarına hayran kalmamak elde değil. Kuğu, Zehir ve Fare Avcıları'nı da izleyeceğim.

En çok Şeker Henry'nin kendini sevdiği kısma bayıldım. Ancak sonradan anladım ki bu her şeyi kolayca başarmak kibir, ego gibi duyguları yıkıp başkalarına koşulsuz yardım etme eğilimi doğuruyor.

Teşekkür ederim @sudefteri. Teşekkür ederim. :)

Sort:  

muhteşem olarak adlandırdığın bu filmle tanışmana vesile olduğum için çok mutlu oldum 🙆‍♀️

filmi yorumlarken kullandığın betimlemeler filme o kadar çok yakışmış ki ne diyeceğimi bilemedim.

🤗

evet filmdeki oyuncular harika, ben de en çok doktoru (Dev Patel) beğenmiştim mimikleri falan gerçekten oradaymış gibi hissettirmişti.

başkalarına koşulsuz yardım etme eğilimi doğuruyor.

evet, bir de bir amaç uğruna yıllarca çabaladıktan sonra o arzusuna kavuştuğunda, elde ettiği şey çok basit kalıyor. o yolda verdiği emekler daha değerliyken ulaştığı yer çok manasız kaldı. bunu bir polis sayesinde fark edince de yeni bir hedef belirlemiş oldu hem de kutsal bir hedef.
o değişiklik çok güzel verilmiş filmde ama kitapta ondan fazlasını buldum diyebilirim. 🙆‍♀️

çok teşekkür ederim, film sonrasında böyle karşılıklı düşünce paylaşımı yapmak harika bir duygu. 🙂