Ancient Egyptian conception of the soul

in FreeCompliments4 months ago
  • “The body comes from the elements, the soul from the stars, and the spirit from God. Everything that the intellect can perceive comes from the stars.”*
    Paracelsus.Wikipedia.

Hello everyone♡
I promised to write about the mythological ideas of the Egyptians about the soul.

I’ll start with the concept of BA and I’ll admit right away that if I hadn’t promised to write about it, I wouldn’t have touched on the topic 😂
Because everything that I found in different sources does not quite correlate with each other.

And understanding something is very difficult.

Before writing the message, I had such ideas about KA and BA that one of these souls is of a divine nature, and the second is more related to the body.

I had this idea because, according to my logic, if the soul does not leave the body after death, it means it is somehow connected with it (or attached to it).

Well, the second one is more connected with the creator.

But, as it turned out, if you want to figure something out, write a post about it 😂.
It’s not a fact that I’ll do better now, but I’ll try.
If you find errors, write about it ;)
What I can say for sure is that -

When Ba leaves a person's body, it dies.
The Egyptians usually depicted her as a stork or falcon with a human head.
Interestingly, the Egyptian Gods also had a similar duality, and were often “drawn” with an animal head and a human body.
That is, in a similar, but mirror image.
This is how Ba was depicted -

wikimedia

I found an image with a stork, only on a hieroglyph.

abzubov.com


wikipedia

And this is how the appearance of Horus was reflected in Egypt.

Wikipedia

It is in his image that this opposite contrast is reproduced.
He has the head of a falcon and a human body.

Then I get some kind of confusion, so I need time to figure it out.
So if you are interested, write to me so that I have the desire to do this.

  • «Тіло походить з елементів, душа – із зірок, а дух – від Бога. Все, що інтелект може сприйняти, походить від зірок.»*
    Вікіпедія. Парацельс.

Всім привіт ♡
Я обіцяла написати про міфологічні уявлення Єгиптян про душу.

Почну з такого поняття як «БА» і відразу признаюся, якби я не пообіцяла написати про це, я б не торкалася цієї теми.
Тому що, все що я знайшла в різних джерелах, не зовсім співвідноситься одне з одним.

І зрозуміти щось вкрай складно.

До написання допису, в мене були такі уявлення про КА та БА - що одна з цих душ божественної природи, а інша більше співвідноситься з тілом.

Таке уявлення в мене виникло тому, що по моїй логіці, якщо ця душа після смерті не покидає тіла, значить вона якось з ним повʼязана ( чі привʼязана до нього).

Ну а інша більш повʼязана з творцем.

Але, як виявилося, хочеш з чимось розібратися, пиши допис 😂.
Не факт, що зараз в мене вийде краще , та я спробую.
Якщо знайдете помилки - напишіть про це ;)
Що я можу сказати точно, так це що -

Коли Ба вилітає з тіла людини, воно помирає.
Єгиптяни зазвичай зображали її у вигляді аїсту чі соколу з людською головою.
Цікавим є те, що єгипетські Боги також мали схожу дуалістичність, та часто зображалися з головою тварини, і людським тілом.
Тобто схожим, але дзеркальним чином.
Ось так зображалась Ба -

wikimedia

Зображення з аістом я знайшла, лише не ієрогліфі.

abzubov.com


wikipedia

А ось так відображають зовнішність Єгипетського Богу на імʼя Гор.


Wikipedia
Саме в його образі і відтворена ось ця обернена протилежність.
Він має голову сокола, і людське тіло.

А далі, виходить якась плутанина, тож мені треба час щоб розібратися.
Тож якщо цікаво - пишіть, щоб у мене було бажання цим займатися.
🔌
abzubov.com
Wikipedia
Peter Ehlebracht
HALTET DIE PYRAMIDEN FEST

Sort:  

«Тіло походить від стихій, душа від зірок, а дух від Бога. Усе, що може сприйняти інтелект, походить від зірок».

Сильно сказано. Спробую запам'ятати/записав 😅

Мда, якось не дуже вкладається уявлення про БА в такому контексіт із цим уривком твоєї попередньої статті:

Думаю, Ка повинно бути доповненям Ба. Можливо через нього вдасться розібратись

Я ще не занурювався у цю інфу тому порада сугубо інтуїтивна.

В мене взагалІ нічого не складається.
Заплутаний клубок ниток.
Треба ось таку дощечку детектива робити 😂🤣🤣🤣

Надіюсь з часом вдасться зрозуміти.
Можливо ось ця обернена функція між божественною Ба і Ба людини все плутає, або хтось інший все переплутав.
З КА та сама історія. Треба час щоб погратися. Сьогодні в мене багато справ.
Але я обовʼязково знайду його пізніше.
Можливо й справді требе ще написати допис за Ка, а потім складати ребус…)

Можливо ось ця обернена функція між божественною Ба і Ба людини все плутає, або хтось інший все переплутав.

В таких випадках бажано брати одне джерело, максимально паближене до першоджерел

Я завжди шукаю підтвердження, в цьому випадку у всіх текстах що я знайшла якась каша.
Тому я цю кашу й додала в дописи. 😂
Першоджерело скоріше за все ієрографічні тексти з гробниць фараонів та египетстка книга мертвих.
Варто спробувати книгу мертвих пошукати, думаю це була б цінна для мене річ.
Дякую за підказку.

Варто спробувати книгу мертвих пошукати, думаю це була б цінна для мене річ.

Обережно з такими фразами 🤣🤣🤣

Паски вже спечені?

Купила сьогодні в пекарні.
З сімʼї лише я люблю шоколадний смак, тому собі взяла ось таку малишку, ніколи не бачила такого варіанту.

Тепер дивлюся на неї.
І щось настрій впав …

А чому падати, навпаки. Якщо ніхто крім тебе їсти не буде то ж більше вийде

Я в любому випадку справлюся з задачею 😂
( якщо дуже захочу 🤣)

Ти точно не овен, а то я десь подібне вже бачив ...

Ні.
Якщо не вдається вибити ворота рогами, я чекаю поки хтось в зайде і тим самим відчине мені двері 😆😂

🤣🤣🤣