Sort:  

Молися Ловер про спасіння

Знаєш на що з астрології схожа форма підкови?

Низходящий та висходящий вузол?
Ще Сатрн нагадує

Так кету і раху, голова та хвіст дракону, вузли карми. Молодець 🦾
В рік дракону таке затемнення…Коли в країні війна, правда моторошно?

Я б сказав, навіть страшно...

Так адже 3 вершинки кентаври - Хірон, Фолос і Несс вже в небі 😂

Пам'ятаєш мій пост про підкови та цифру яку вони утворюють

Так 6) прошло не так богато часу, щоб забути.

- раджу подивитися фільм а потім це відео або лише відео. Змушує задуматися.

Дякую. Вечором гляну.

буду з нетерпінням чекати відгук...
;)
надіюсь ти чесно, поділишся враженням, від перегляду ...
всіма думками ....

Я завжди так роблю

звісно)))))
Чекаю)

Ловер. Знайшла відео на якому твоя фізіономія. Я в шоці.
https://www.instagram.com/reel/C3qhU8RPfqv/?igsh=MThjdnJlbDBtdGIzMg==

І я в шоці. Переглянув Шоу Трумена.
Завтра напишу враження. А зараз спати.

Ти просила чесно - я в шоці... Шоу трумена це аналогія до того, що я зараз проживаю...

А з ютубу відно дивився ? Який найсонячнійший день року ? Знаеш ?

Я не знаю відповіді. Кожного року він різний. Хоча теретично повинен бути під час літнього сонцестояння.

В Египті це був новий рік і сходив Сіріус.
Хочеться написати що це 7.07 )

Це реальність 😂

я спати... Це моя реальність...

Дякую за фільм і відео. Подумай, коли познайомимось в живу?
Сьогодні в обід вперше після перериву виникла така думка.

😂
Я і діо дао це дві різні людини, не можна розкривати особистість. Я маю дбати про свою безпеку. Таких як я ненавидять - на підсвідомому рівні.