You are viewing a single comment's thread from:

RE: ’’Taurus’’

in FreeComplimentslast month

Надіюсь, ви пам’ятаєте яке зіркове скупчення там знаходиться?

Звичайно - змієносець


За золотого тільця знаю тільки те, що це крутезний роман, від якого я сміявся від пуза, коли слухав аудіокнигу.

Зараз весняне рівнодення у Овні?


Жартую, Плеяди 🤣🤣🤣🤣🤣

Sort:  

Мають бути риби.
Тільки астрологи кажуть що ми в еру Водолія перейшли.

Тобто 20- риби
21-овен. Прямо на переході?

Як щось наміряєш - ділись...

Оце відчуваю прийдеться мені сісти і в біляву, кудряву голівку почати закладати знання як то все рахується, і як мені помітити те зміщення. Якщо я не помічаю , що земля на якій я стою , крутиться з «шаленою» шведкістю. А мені здається я стою на місті.

Гарне питання :)

Я не знаю такого роману.