Very true song for staff and Risingstar Game #132 Giveaway Winner Choice

in Hive Gaming2 months ago (edited)

Good morning to all my friends from Hive Platform. I'm @suhlaing who writes on Hive Platform. These days I am not busy so I am not writing. Most of my time is devoted to work in my real life. This is not the life I want to live. But I don't have any good ways to make money right now. I have thought of some ways, but having been an employee for more than half my life, fear has dominated me.

Hive Platform is my second small income stream. I started writing on Steem in 2017. I've only been playing Hivegames for over 1 year. Since I was weak in studies, I played games for a long time. At the moment, the price of Hive has gone up, so I'm happy. But I haven't been able to collect enough hives to get a lot of money. So I need to be able to write more and play games regularly on Hive. Hive is our hope.

If Hive prices reach around $5, we can reach a decent standard of living for the poor in our poor country. These are my feelings. Today, I am sharing a Korean song about employee life so that you can listen to it. The song touches on the situation of the employees. Here is the YouTube link to listen to. May all your desires be satisfied.

After listening to the song, I will start the presentation of my favorite game, Risingstar Game. Today I will choose the Giveaway Winner of Risingstar Game. I'm giving away Starbits and Ecency Points for Risingstar Game. Today, I've done #132 giveaways. Thank you to all who came and tried their luck. Today I will choose a winner for the #132 Giveaway. Before choosing the winner for #132, here are the giveaway rules for #133, which will be chosen next.

lee yi Kyung (Leave Work On Time)

After listening to the song, I will start the presentation of my favorite game, Risingstar Game. Today I will choose the Giveaway Winner of Risingstar Game. I'm giving away Starbits and Ecency Points for Risingstar Game. Today, I've done #132 giveaways. Thank you to all who came and tried their luck. Today I will choose a winner for the #132 Giveaway. Before choosing the winner for #132, here are the giveaway rules for #133, which will be chosen next.

Terms for Giveaway 133.

(1) You must comment your Risingstar account name as @---- below this post.

(2) Winners for #133 Giveaway will be announced when the next #134 Giveaway Post is posted.

(3) Wheelofnames.com (or) Hive Random Comment Picker will be used.

(4) You will get 5000 Starbits and 100 Ecency Points as reward.

(5) The Wheel will spin 2 times and 2 winners of 5,000 Starbits and 100 Ecency Points will be announced.

(6) In case of dispute, only @suhlaing's decision is final.

Now....you can enter the #133 Giveaway!

For those who participated in #Giveaway 132

@myintmo.shweyi
@walarhein
@golden.future
@daethical
@epeason
@speedtuning
@rusty.bone
@kryptof
@diochen
@jfang003

The winners have been chosen. Let's see who the winners will be.

The first person to win 5000 Starbits is @kryptof.

Another winner of 100 Ecency Points is @golden.future.

The prizes have been handed over to the winners. Let's wait and see who will win in the next day's Giveaway Post. Thank you for reading to the end.

Hive Platformမှ မိတ်​ဆွေ သူငယ်ချင်းများအားလုံး မင်္ဂလာရှိ​သော နံနက်ခင်းဖြစ်ပါ​စေ။ ကျွန်မက​တော့ Hive Platformမှာ စာ​ရေးတဲ့ @suhlaingဖြစ်ပါတယ်။ ဒီရက်ပိုင်း ကျွန်မ မအားလပ်တဲ့အတွက် စာမ​ရေးဖြစ်ပါဘူး။ ကျွန်မရဲ့ လက်​တွေ့ဘဝမှာရှိတဲ့ အလုပ်အတွက် အချိန်​တွေ အများဆုံး​ပေးထားရပါတယ်။ ဒါဟာ ကျွန်မဖြစ်ချင်တဲ့ ဘဝတစ်ခု​တော့ မဟုတ်ပါဘူး။

ဒါ​ပေမဲ့ ​ငွေရှာဖို့အတွက် ​လော​​လောဆယ် ကျွန်မမှာ နည်းလမ်း​ကောင်း​တွေ မရှိ​​​သေးပါဘူး။ နည်းလမ်း​အချို့ကို ​တွေးထား​ပေမဲ့ ဘဝတစ်ဝက်​ကျော်အထိ ဝန်ထမ်းလုပ်လာတဲ့အတွက် အ​ကြောက်တရားက ကျွန်မကို လွှမ်းမိုးထားပါတယ်။ Hive Platformဟာ ကျွန်မရဲ့ ဒုတိယ ဝင်​​ငွေစီး​ကြောင်း​ ​သေး​သေးလေးတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်မက ၂၀၁၇ထဲက Steemက​နေ စပြီး စာ​တွေ​ရေးခဲ့ပါတယ်။ ကျွန်မ Hivegame​တွေ ကစားဖြစ်ခဲ့တာ ၁နှစ်​ကျော်သာရှိပါ​သေးတယ်။ ကျွန်မက ​လေ့လာမှုအားနည်းတဲ့အတွက် ​အချိန်အ​တော်ကြာမှ Game​တွေကို ကစားတက်ခဲ့ပါတယ်။ အခုအချိန်မှာ Hive ​စျေး​လေး​တွေ တက်လာ​တော့ ​ပျော်ရွှင်ရပါတယ်။ ဒါ​ပေမဲ့ ကျွန်မမှာ ​ငွေများများရ​လောက်တဲ့ Hive​တွေ စု​ဆောင်းထားနိုင်ခြင်း မရှိ​သေးပါဘူး။ ဒါ​ကြောင့် ကျွန်မက Hive မှာ စာ​တွေ​များများ​ရေးပြီး ဂိမ်း​တွေ မှန်မှန် ကစားနိုင်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။

Hiveက ကျွနိမရဲ့ ​မျှော်လင့်ချက်ဖြစ်ပါတယ်။Hive​စျေး​တွေ 5$​ခန့် ​ရောက်လာရင် ကျွန်မတို့ ဆင်းရဲသားနိုင်ငံက ဆင်းရဲသား​တွေအတွက် ထိုက်သင့်တဲ့ လူ​နေမှုအဆင့်တစ်ခုကို ​ရောက်လာနိုင်ပါတယ်။ ကျွန်မရဲ့ ခံစားချက်​တွေက​တော့ ဒီ​လောက်ပါပဲ။ ဒီ​နေ့မှာ​တော့ ဝန်ထမ်းဘဝနဲ့ ပတ်သက်တဲ့ ကိုရီးယားသီချင်း ​လေးကို နားဆင်နိုင်ဖို့ မျှ​ဝေ​ပေးလိုက်ပါတယ်။ သီချင်း​လေးက ဝန်ထမ်း​တွေ ဖြစ်​နေတဲ့ အ​ခြေအ​နေကို ​ထိထိမိမိ​ရေးပြထားပါတယ်။ နားဆင်ကြည့်နိုင်ရန် Youtube Linkကို ချ​ပေးလိုက်ပါတယ်။ အားလုံး စိတ်အ​မော​တွေ ​ပြေနိုင်ပါ​စေ။

သီချင်း​လေးနားဆင်ပြီးတဲ့​နောက်မှာ ကျွန်မရဲ့ အကြိုက်ဆုံး ဂိမ်းဖြစ်တဲ့ Risingstar Game တင်ပြချက်ကို စတင်ပါမယ်။ ဒီ​နေ့မှာ ကျွန်မက Risingstar Gameရဲ့ Giveaway Winnerကို ​ရွေးချယ်သွားမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်မက Risingstar Gameအတွက် Starbitsနဲ့ Ecency Points​တွေကို Giveaway​​ပေးပါတယ်။ ဒီ​နေ့ဆိုရင် ကျွန်မ​ပေးခဲ့တဲ့ Giveaway အကြိမ်​ပေါင်း #132 ရှိပါပြီ။ လာ​ရောက်ကံစမ်း​ပေးသူ အားလုံးကိုလည်း ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။ ဒီ​နေ့မှာ ကျွန်မက #132 Giveawayအတွက် Winner​ရွေးချယ်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ #132အတွက် Winner မ​ရွေးချယ်မီ ​​နောက်ထပ်​ရွေးချယ်မည့် #133အတွက် Giveaway စည်းကမ်းများကို ​ဖော်ပြလိုက်ပါတယ်။

Giveaway 133 အတွက် စည်းကမ်းချက်များ။

(၁) သင်၏ Risingstar အကောင့်အမည်ကို ဤပို့စ်အောက်တွင် @---- အဖြစ် မှတ်ချက်ပေးရပါမည်။

(2) #133 Giveaway အတွက် ကံထူးရှင်များကို နောက်တစ်ကြိမ် #134 Giveaway Post တင်သည့်အခါ ကြေငြာပေးပါမည်။

(၃) Wheelofnames.com (သို့မဟုတ်) Hive Random Comment Picker ကို အသုံးပြုပါမည်။

(4) 5000 Starbits နှင့် Ecency Points 100 ကို ဆုအဖြစ် သင်ရရှိမည်ဖြစ်သည်။

(5) Wheel သည် 2 ကြိမ်လှည့်သွားမည်ဖြစ်ပြီး 5,000 Starbits နှင့် 100 Ecency Points ၏အနိုင်ရရှိသူ 2 ဦးကိုကြေငြာပါမည်။

(၆) အငြင်းပွားမှုဖြစ်လျှင် @suhlaing ၏ ဆုံးဖြတ်ချက်သာလျှင် အတည်ဖြစ်သည်။

အခုပဲ.... #133 Giveaway မှာ ပါဝင်နိုင်ပါပြီ။

#Giveaway 132 မှာ ပါဝင်ကံစမ်းထားသူ​တွေက​တော့

@myintmo.shweyi
@walarhein
@golden.future
@daethical
@epeason
@speedtuning
@rusty.bone
@kryptof
@diochen
@jfang003
ကံထူးရှင်​တွေကို​တော့ ​ရွေးချယ်ပြီးပါပြီ။ ကံထူးရှင်​တွေက ဘယ်သူ​တွေ ဖြစ်မလဲ ကြည့်လိုက်ကြရ​အောင်ပါ။

ပထမဆုံး Starbits 5000 ရရှိသွားသူက​တော့ @kryptof ဖြစ်ပါတယ်။ ​

နောက်ထပ် Ecency Points 100 ကံထူးသူက​တော့ @golden.future ဖြစ်ပါတယ်။ ကံထူးရှင်များထံ ဆု​ငွေများကို လွှဲအပ်ပြီး ဖြစ်ပါတယ်။​နောက်ရက်​တွေရဲ့ Giveaway Postမှာလည်း ဘယ်သူ​တွေ ရရှိမလဲဆိုတာ ရင်ခုန်စွာ​စောင့်ကြည့်ရ​အောင်ပါ။ အဆုံးထိ ဖတ်ရှု့​ပေးတဲ့အတွက် ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။

Sort:  

count me in @jfang003 !PIZZA

PIZZA!

$PIZZA slices delivered:
jfang003 tipped suhlaing
golden.future tipped suhlaing
@myothuzar(5/10) tipped @suhlaing

Congratulations you are doing a good job. For all work and play makes hivers more tired 😩😴

Thanks Sis 🥰🥰🥰

Thank you for Prize 😁
!PIZZA
!LUV
@golden.future

suhlaing, golden.future sent you LUV. 🙂 (2/10) tools | trade | connect | daily

Made with LUV by crrdlx.

@walarhein
!pizza

!hug

Dear @suhlaing, you just got hugged.
I sent 1.0 HUG on behalf of @walarhein.
(1/3)

Thanks for the chance!

@daethical

count me in

thanks

@henruc

ဂင်ချားနားသီချင်း
အဲ့ဒီ့သီချင်း ရီရတယ်။
I am in @myothuzar
!PIZZA
!HUG

Dear @suhlaing, you just got hugged.
I sent 1.0 HUG on behalf of @myothuzar.
(3/3)

ဟုတ်တယ် ညီမ 😊