You are viewing a single comment's thread from:

RE: Winter preparations in our garden

in HiveGarden11 months ago

Jaj, takové trable se skleníkem! To je škoda, že nejsme vaši sousedi my, já práci na zahradě miluju, dokonce i tady v Praze chodím občas na brigádu do zahradnictví, možná jsem ti to už říkal :) To mě mrzí, že vaše známé jeden den na zahradě takhle sestřelil, evidentně neměli "natrénováno" :D :/ Určitě ten skleník ale ještě nějak upevněte, je docela velký a když se do jeho stěn opře silný vítr, mohl by vám uletět, nebo se poničit. Držím palce! :)

Sort:  

No a to máme ešte jeden, ktorý musíme postaviť, ale je to rovnaký systém, tak by to malo ísť rýchlejšie. No to by bolo super, keby ste boli bližšie 😊
My sme asi jediní z nášho okolia, čo máme záhradu. Je vtipné ako nám každý chce pomôcť, ale mne to len pridáva na práci, lebo to jednoducho nevedia 😂 stále sa musím obzerať, aby mi niečo nezničili, keďže nevedia rozoznať rastliny, takže dobrá pomoc by sa nám tu zišla..

Presne tak, len sme stále neprišli na to ako ho najlepšie upevniť. Nateraz sme tam dali viac hliny, aby bol hlbšie, ale rozmýšľali sme, žeby sme dali okolo aj nejaké stĺpiky a nejak ho priviazali. Alebo máš nejaký iný nápad? 😊

Já k vám snad přijedu na brigádu, když to tak poslouchám :D

Ideální by bylo nějak zatížit tu spodní část konstrukce, ale vidím podle fotek, že to asi moc nejde, takže zatlouct těsně k těm stěnám nějaké sloupky by asi bylo lepší. Alespoň z těch stran, odkud u vás nejčastěji fouká. Jenže aby to mělo fakt význam, tak by asi bylo potřeba ty patky zabetonovat a to už je dost práce navíc a nevypadalo by to ani moc hezky :/ Tak aspoň vykopat po obvodu brázdu a posadit ho do ní, ať je aspoň trochu zapuštěný do země. Vy si nějak poradíte, jste šikovní zahradníci ;)