You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gardening progress

Nie len Wawel, ale aj článok o mojej keramike 😉 Veď to je pochopiteľné, keďže máš iné starosti 😊 Oh, aj ja by som tak rada šla do Krakowa, no deje sa teraz v našich životoch toľko veľa, že sa dlhšiu dobu nikam nedostanem.

Rastie, rastie a my sa tešíme 😊 Diamanty to zatiaľ nie sú, ale kto vie, keď budeme hlbšie kopať 😂

Sort:  

Taky se tam těším, beru tam na pár dní mamku, budu jí dělat průvodce, dal jsem jí to k narozeninám. A nakonec se k nám přidá i segra, tak budeme tři. Podařilo se mi buknout Airbnb byt ve stejném domě, kde jsme za covidu bydleli s manželkou, přímo v srdci Kazimierzu, na Placu Nowem :)

Tak doufám, že se vám dějí věci hlavně pozitivní! Předpokládám, že tam bude i to stěhování, tak snad všechno klapne. Jste pořád mladí, tak cestování chvilku počká ;) U nás to teď bude taky tak :D

Super darček, určite si to tam spolu užijete 😊

Dom sme už vybrali, teraz riešime kúpu a rekonštrukciu. Je tam dosť roboty, ale je tam obrovská záhrada a 2 garáže, takže ideál. A ešte je to aj v meste kde žijeme, takže si nemusíme zvykať na dedinu, čo by vo Švajčiarsku nemuselo byť jednoduché. A ja ešte riešim zmenu kariéry, a to mi zaberá asi najviac času 😊

Wow! To je teda novinek! Ani nevím, k čemu gratulovat dřív :) A změna práce? To jsem ani nevěděl, že se chystá. Asi ti napíšu na FB ;)