You are viewing a single comment's thread from:

RE: Monomad: People at the train station, street photo / Lidé na vlakovém nádraží, street foto

in Black And Whitelast month

Úplně mimo. Já a později @bucipuci jsme tu za onoho času tvořili sbírku kanálových poklopů a městských znaků z cedulí, košů... Když jich dáš pár dohromady, máš téma na článek.

Sort:  

Trošku nechapu

To je jednoduché. Prostě jdeš a najednou uvidíš místní znak

IMG_20240418_111253.jpg


nebo zajímavý poklop na kanálu
5s4dzRwnVbzGY5ssnCE4wXzkeAEXyVtgk1ApQTwHMTp6y5PvEo1yenn8i8jyigcWBzMqsWEgWNvSxuoLPkrDGSFhySPSa7sxZmgHz8mWLzGPUvbm281s8LdS1UuZGuSiH2taDDr3y3KoFodNRmrACH4srRdNasaX4TQhUkn.jpeg

Vyfotíš to a něco k tomu napíšeš :-)

Jo, kanálodekly... Dovezl jsem si pěknou sbírku z Bergenu... Dá mi to na samostatný post 🤣

Doufám, že to nebude až na svatého Dyndy :-)

Inu, všichni víme, že nepíšu... Ale dal jsem si takový závazek (ne soc. práce), že Bergen zpracuju. Tak snad splním a překročím.
Už před odletem jsem měl pracovně dva týdny manko a teď je to ještě horší. Když se okolnosti sejdou... Snad to nějak dám...

Jó Bergen, tam jsem byl někdy před pětadvaceti lety. Jestli bude článek, rád si ho přečtu a zavzpomínám :)

Počkáme, uvidíme. Snad stihneš obojí. Práci i zábavu.

Snad ano...😉

Takhle mám někde v PC fasády z Brna. Detaily takových těch fasádních detailů, obličeje, i ty tři sochy, jak sou na střeše nádraží v Brně. Akorát se tam nedají fotit sochy na kostelích. Jsou zadělané sítěmi proti holubům a vypadá to strašně

Tak hledej nebo znovu nafoť. Skoro každá fotka si najde svého obdivovatele :-)

Jsem myslel mimo, jako mimo téma, nebo tak něco

To byla taková mimojidní reakce na to, že jsi hledal téma :-)

Chtěl jsem původně jet do Strážnice, byl tam vstup do zámeckých expozicí zdarma, jenže pršelo, a z nádraží je to na zámek cca 3km. Tak to se mi fakt nechtělo. Na nádraží tady se dostanu MHD, kterou mám 50m od bytu a vyloží mě to u cíle. Bože jak já nesnáším timu, vlhko a fujtajbl počasí

Tmu mám rád :-). A pokud zrovna nepadají trakaře a jsem vhodně přioděn, tak se dá "přežít" i to "fujtajbl" :-D

Čekal jsem, až Ti to osvětlí @bucipuci. Já jsem pro změnu někdy až strašidělně líný.

Tak to máme společné.

Ale dneska jsem se překonal. Mám fotky na několik článků.