You are viewing a single comment's thread from:

RE: Why Steemians won't like Whaleshares [Updated]

in WHALESHARES.IO4 years ago

Ik snap het niet helemaal. Je bedoelt dat Rudex niet goed functioneerde?

Het is inderdaad meer de richting op van Facebook, maar toch ook weer anders.

Begrijpelijk dat iemand vasthoudt aan wat hij gewend is, en waar hij al langer deel van uit maakt.
En het is zeker niet voor iedereen. Het is wel een stuk relaxter, maar ook dat moet je maar net willen.

Bedankt voor je reactie.

Sort:  

Ik moest een wallet aanmaken ergens op een soort van rare Exchange die wallet had problemen om te syncen enzo... pfff veel te moeilijk... toen haakte ik af...

Zorg dat whaleshares op andere Exchanges komt zoals bittrex...

Het moet juist voor iedereen zijn. Een stap richting fb is een goeie denk ik.

Maar goed ik ben ook maar ik.. ik zou sowieso meteen de witnesses en het voten aanpassen. Om steem capriolen te voorkomen.

De Bitshares wallet is al enige tijd geen onderdeel meer van de aanmelding. Het had niet zo zeer te maken met het platform als met de tokens die werden gebruikt. Maar ook die zijn verleden tijd.

Dat is dus het grappige, Whaleshares is voor iedereen. Op dit moment zijn we niet zo bezig met de munt, meer met de mensen. Dat is dan wel een verschil met Steemit.

Ik ben wel benieuwd hoe het hier verder gaat, of de community er sterker van wordt. Het is inderdaad een leermoment voor veel blockchain platformen.