My practicing with fotoedit

PLEN
Chciałbym się z wami podzielić moimi pierwszymi edycjami.I would like to share with you my first editions.

DSC06017.jpg

PLEN
To zdjęcie było w mojej głowie już od dłuższego czasu. Zawsze coś się działo takiego co powodowało że odkładałem jego zrobienie. Przeważnie myślałem sobie że mogę to zrobić jutro 🙁. Ale w końcu od pomysłu do realizacji, minęło kilka miesięcy. Ale jest i jestem zadowolony 😃This photo has been in my head for a long time. There was always something going on that made me put off doing it. Mostly I thought I could do it tomorrow 🙁. But in the end, it took several months from idea to implementation. But it is and I am satisfied 😃

DSC06021a.jpg

PLEN
Pomysł na to zdjęcie, oraz kolejne powstał podczas edycji zdjęć z dzisiejszej sesji. Problem z takimi 'kolażami jest taki, że żeby dobrze wyszły trzeba je dobrze zaplanować. Oraz zanim zrobisz zdjęcia do takiego projektu musisz mieć już gotowy projekt w głowie. Jaki efekt chcesz osiągnąć.The idea for this photo, and the next one, was created during the editing of photos from today's session. The problem with these 'collages' is that in order for them to come out well, you need to plan them well. And before you take photos for such a project, you must have a ready-made project in your head. What effect do you want to achieve.

DSC06090.jpg

column1column2
Mam nadzieję że nie macie nic przeciwko, jeśli pozwolę sobie od czasu do czasu podzielić z wami moimi nowymi edycjami.👋Hope you don't mind if I allow myself to share my new editions with you from time to time.👋