Sararmasana Salak

in Liketu2 years ago (edited)


405opj1el0cwymht_IMG_20220227_180822.jpg
405opj13l0cwymnj_IMG_20220227_180715.jpg

Nedenini anlayamadım ama bi yerlere "neden sarardı" yazıp enter tuşuna bassam kesin bir şeyler çıkar kaşıma. Sorunu çözmektense oluşunu seyredip üzülmeye programlıyım bu ara. Yapabildiğim tek şey kendisiyle iletişime geçip konuşarak çözmek. Sararma dedim, bakalım inş düzelir.

Salonda dururken çalışma odama aldım. Almak zorundaydım. Delirirdim yoksa. Ama şairin en az 2-3, benimse en az 4-5 senemiz var. Sonu belli, acelesi yok.


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @sonfecisinan.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Güzel cümleler kurup konusursaniz sorun kesin çözülür. Ben sözlerin gücüne inanırım 🪄