Wieści z Królestwa (9.04.2024)

in KBK2 months ago (edited)

Dużo się dzieje. W sobotę była potańcówka, którą organizowały Czwartki (@czwartek). Poniżej film, który zmontowałem w nocy ze "skrawków" nagranych podczas imprezy. W czwartek będzie spotkanie z prof. Leszkiem Bednarczukiem o prapoczątkach języka. Polecam, bo profesor jest wybitnym językoznawcą i zna języki, które mało kto zna. A w piątek z kolei organizujemy trzeci Blockchainowy piątek. Każdy uczestnik otrzyma HBD, które będzie mógł wydać np. na czekoladę z ziaren kakaowca z wioski, w której Hive buduje studnie. Wydarzenie promuję na FB i ciekaw jestem efektu. Oprócz tego wysłałem informacje do Hackerspace'u (już odpisali, że ich to nie interesuje) oraz blockchainowego koła naukowego AGH (na razie odpowiedzi brak).

Informacje o KBK znalazły się w krakowskim Informatorze NGO, który wydał Instytut Polityk Publicznych. Swoją drogą fakt, że tam jesteśmy to efekt reklam na FB, bo informacja o tym, że można się dodać wyświetliła mi się jakiś czas temu jako post sponsorowany. W każdym razie przeglądając wczoraj informator trafiłem na Szkolną Giełdę Pracy, gdzie można dodawać oferty wolontariatu. Może dobrze byłoby z tego skorzystać.

Dziś powinna dotrzeć do KBK duża partia zaopatrzenia. Kupiłem napoje, przedłużacze, inteligentne gniazdka (żeby móc zostawić ekran włączony i żeby sam się wyłączył o określonej godzinie) oraz świece. Myślę, żeby w imię budowania klimatu częściej palić świece w KBK.

Dziś też spodziewam się dostawy z roll-upem. Jeszcze raz dziękuję za uwagi. Myślę, że większość z nich wziąłem pod uwagę.

W najbliższą sobotę w godzinach popołudniowych leanowcy będą testować gry, więc tradycyjnego sobotniego sprzątania nie będzie. Będzie trzeba to zrobić stopniowo w ciągu najbliższych dni.

A jak wyglądają finanse? Na razie Królestwo zebrało 1398 zł 33 gr. Ile wyniosą koszty jeszcze nie wiem, bo wciąż nie przyszedł rachunek za prąd.


Przypominam, że KBK można wspierać:

  1. przelewając dowolną kwotę na konto bankowe: Fundacja Tradycji Miast i Wsi, 16 1090 1740 0000 0001 2088 2593 (Santander), tytuł: "dar na cele statutowe KBK"

  2. wpłacając darowiznę poprzez zrzutkę lub PayPal ([email protected])

  3. przesyłając tokeny HBD na konto @fundacja (zasilają one Fundusz Rozwojowy KBK)