Power of Hive! - I made Ad for Hive in Polish Language

in GEMS3 years ago

▶️ Watch on 3Speak


I made a Ad for Hive in Polish language to Promote Hive!
I hope more people will join US
I will uplaod that on D.tube and Youtube too :)

Cheers guys!


▶️ 3Speak

Sort:  

No Panie jest fajnie kradnę i proszę o pozwolenie na wykorzystywanie . Przydałby się poradnik w takim stylu i na temat pisania itd. Jak zrobisz przedstawie go w społeczności adminów do rozważania a to będzie skutkować upublicznienie na 0,5 mln publiczności...co ty na to?

Możesz urozpowszechniać, o to chodzi :) Nie ma problemu, napisz do mnie na discorda co i jak ma tam być emsonic#9816 , a i jutro to dodam też na d.tube i youtube więc nei traktujcie tego jego spam, chce aby jak najwiecej ludzi zobaczyło.

Będę budował grupę na discord dla społeczności gdzie jestem.Pomoc będzie potrzebna. Czas wyrwać ludzi z socialów. Od Nowego Roku ruszam i czeka mnie masa pracy. Obecna sytuacja i nadchodzące przykre sytuacje takie platformy będą natchnieniem i wielu pomoże. Film już pobrałem i wykorzystam na koncie @matfilar i innych sieciach. Oczywiście podaj link gdzie kierować ruch np YouTube czy gdzie chcesz. Na 3speac te same klucze konta?

Tak, na 3speak musisz tylko założyć konto i łączysz się z hive

A film to możesz wysyłać gdzie chcesz

I ogólnie też myślę, żeby to zrobić po angielsku

Ja szukam w Polskim tłumaczeniu dla Polaków takie poradniki. Ja za filmy się nie biorę na razie czas i analiza społeczności zajmuje czasu. Filmy zajmują czasu i szczególności te na poziomie studia nagrywana pro gdzie potrzeba ujęć itd.

Coś moge ponagrywać, montaż umiem, obróbke audio w miare też wiec na luzie

Widać że doświadczenie już rośnie wraz z czasem i tak dalej. Nie ma nic lepszego niż praca nad własnym rozwojem. Doświadczenie daje największe efekty i trzeba być kowalem swego losu...:)

If you are using WordPress, you might find it interesting.
Find the best beauty WordPress Themes on my site.
https://solution-archive.com Click here

Ja też podkradłam na fb ;)
Poprosiłam już o zmianę nazwy profilu, ale póki co jest jak jest.

image.png

Dzięki! ja jutro wrzucam na Youtube i D.tube więc nie potraktujcie tego jako SPAM

Hm...trzeba zmienić nazwę Hive bo było minęło :)

Tak, poprosiłam o zmianę nazwy profilu.

Fajne! pokazalem moje brat i siostry

Really nice promotional video brother, I wish I could understand polish a little bit but I like how you have presented everything in a video to promote HIVE.

I will do English version too o think :)

Filmik reklamowy zacnie zrobiony, ja to jestem jakimś laikiem ale nie mogę się dostać na

Filmik reklamowy zacnie zrobiony, ja to jestem jakimś laikiem ale nie mogę się dostać na

Filmik reklamowy zacnie zrobiony, ja to jestem jakimś laikiem ale nie mogę się dostać na

Filmik reklamowy zacnie zrobiony, ja to jestem jakimś laikiem ale nie mogę się dostać na

Filmik reklamowy zacnie zrobiony, ja to jestem jakimś laikiem ale nie mogę się dostać na 3speak bo wszelkie próby loginu kończyły się fiaskiem a w sumie dla mnie to dobre rozwiązanie bo mam dużo muzyki z video 🙃

Zakładasz po prostu konto i łączysz z hive. Proste. Aaaa Ty robisz te rapy. Dobre to jest

No właśnie mam jakiś problem z rejestracją bo wyświetla coś tak jakby nazwa użytkownika była już zajęta nie wiem. Przekierowuje mnie do Hivesigner i nie tryka po ustaleniu hasła nic :/

No jak jest zajęta musisz utworzyć nową i później wchodzisz w meila i dopiero łączysz hasło hive :)

OK, zaraz postaram założyć się jeszcze raz :)

Dzięki Byczku! Jestem CI wdzięczny bo w końcu mi się udało! :P

Nie ma sprawy :) Podeślij mi tu swój film :)

Spoko, na razie wrzucam dla próby filmik kiedy nagrałem reklamę CYBERPUNKA 2077 na Warsaw Spire w nocy ale mogę wrzucać materiał który zwykle trafia na YouTube. Niestety zasięgi pozostawiają wiele do życzenia, ale jak dotąd to jedyna taka platforma na którą można było coś wrzucać :)

Trochę tnie, a film jest stosunkowo krótki ale myślę, że mogę coś wrzucać na tą platformę, ciekawie to wygląda i wiele lepiej niż Dtube :)

@tipu curate 2

O dziękuję :)

Mogłeś dać fulla a nie xD

Swietna reklama! Naprawde dobra robota! Emso powraca!🎅🎅

A jak ;)