Patience and Courage: The Winning Combination for Achieving Your Goals in Life

in GEMSlast month

Asslamoalekum and hello to my Gems Community. My name is Muhammad Javed Khan and I am from Pakistan. I joined the hive platform in February 2023. My hive username is @javedkhan1989. I am excited to be part of this wonderful community.
In today's post, I am going to share two major tools of success. Here I will share my own experience and how I applied these two tools to achieve my goals.

اسلام علیکم اور میری جیمز کمیونٹی کو سلام۔ میرا نام محمد جاوید خان ہے اور میں پاکستان سے ہوں۔ میں نے فروری 2023 میں Hive پلیٹ فارم جوائن کیا۔ میرا Hive کا صارف نام @javedkhan1989 ہے۔ میں اس شاندار کمیونٹی کا حصہ بننے کے لیے پرجوش ہوں۔
آج کی پوسٹ میں، میں کامیابی کے دو بڑے ٹولز شیئر کرنے جا رہا ہوں۔ یہاں میں اپنا تجربہ بتاؤں گا کہ میں نے اپنے اہداف کو حاصل کرنے کے لیے ان دو ٹولز کو کس طرح استعمال کیا۔

What is tolerance? Tolerance means to bear pain or hardships with patience. When you are angry and want to hit or scold someone but you do not do so you are displaying tolerance. Life is not a bed of roses. Practical life is full of hardships and difficulties. We have to face these hardships with patience. If you think that things will always go in your favour then you are thinking wrong. Life will not run according to your will. You will face bad times in your life and believe me if you learn from your bad times then you can become successful in your life.

رواداری کیا ہے؟ برداشت کا مطلب ہے صبر کے ساتھ دکھ یا تکلیف کو برداشت کرنا۔ جب آپ ناراض ہوتے ہیں اور کسی کو مارنا یا ڈانٹنا چاہتے ہیں لیکن آپ ایسا نہیں کرتے تو آپ برداشت کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔ زندگی گلابوں کا بستر نہیں ہے۔ عملی زندگی سختیوں اور مشکلات سے بھری پڑی ہے۔ ہمیں صبر کے ساتھ ان مشکلات کا مقابلہ کرنا ہے۔ اگر آپ سوچتے ہیں کہ چیزیں ہمیشہ آپ کے حق میں جائیں گی تو آپ غلط سوچ رہے ہیں۔ زندگی آپ کی مرضی کے مطابق نہیں چلے گی۔ آپ کو اپنی زندگی میں برے وقتوں کا سامنا کرنا پڑے گا اور یقین کریں اگر آپ اپنے برے وقت سے سیکھیں گے تو آپ اپنی زندگی میں کامیاب ہو سکتے ہیں۔

Source

Here I will share my life experience with you about how I experienced my bad times. A few years ago I was jobless and I did not have any source of income to support my family. I used to apply for jobs in different sectors but I failed to get the job. A time came when I was helpless and nobody was ready to help me. It was a time when I asked myself to be patient and tolerant.
I always had the fear of failure. Sometimes you work hard and give your hundred per cent but still, the result does not go in your favour.

یہاں میں آپ کے ساتھ اپنی زندگی کا تجربہ بتاؤں گا کہ میں نے اپنے برے وقت کا کیسے تجربہ کیا۔ کچھ سال پہلے میں بے روزگار تھا اور میرے پاس اپنے خاندان کی کفالت کے لیے آمدنی کا کوئی ذریعہ نہیں تھا۔ میں مختلف شعبوں میں ملازمتوں کے لیے اپلائی کرتا تھا لیکن میں نوکری حاصل کرنے میں ناکام رہا۔ ایک وقت آیا جب میں بے بس تھا اور کوئی میری مدد کرنے کو تیار نہیں تھا۔ یہ وہ وقت تھا جب میں نے اپنے آپ سے صبر اور تحمل سے کام لینے کو کہا۔
مجھے ہمیشہ ناکامی کا خوف رہتا تھا۔ بعض اوقات آپ محنت کرتے ہیں اور اپنا سو فیصد دیتے ہیں لیکن پھر بھی نتیجہ آپ کے حق میں نہیں آتا۔

I remember those days when I did not have a fare for travelling towards my job interview. I applied for a teaching job in a private school and finally, I got that job. You will be astonished to hear that my first salary was two thousand PKR. People used to laugh at me. They used to make fun of me. But I was taught not to give up and I had a firm belief in my God that my good days will come. I struggled for almost four years. I used to watch the videos of one of my favourite motivational speakers Sir Sandeep Maheshwari. He taught me that if we want to succeed in life, we will have to overcome our fear and will have to be patient.

مجھے وہ دن یاد ہیں جب میرے پاس نوکری کے انٹرویو کے لیے سفر کا کرایہ نہیں تھا۔ میں نے ایک پرائیویٹ سکول میں ٹیچنگ کی نوکری کے لیے اپلائی کیا اور آخر کار مجھے وہ نوکری مل گئی۔ آپ یہ سن کر حیران رہ جائیں گے کہ میری پہلی تنخواہ دو ہزار روپے تھی۔ لوگ مجھ پر ہنستے تھے۔ وہ میرا مذاق اڑاتے تھے۔ لیکن مجھے ہار نہ ماننا سکھایا گیا اور مجھے اپنے خدا پر پختہ یقین تھا کہ میرے اچھے دن ضرور آئیں گے۔ میں نے تقریباً چار سال جدوجہد کی۔ میں اپنے پسندیدہ موٹیویشنل اسپیکر سر سندیپ مہیشوری کی ویڈیوز دیکھتا تھا۔ اس نے مجھے سکھایا کہ اگر ہم زندگی میں کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو ہمیں اپنے خوف پر قابو پانا ہو گا اور صبر سے کام لینا ہو گا۔

Source

In the meantime, so many times I applied for a government job. After four years of consistently hard work, finally I succeeded in getting a reputable job in the government sector. Now my dream was fulfilled and I was quite happy because I was able to support my family.

اس دوران میں نے کئی بار سرکاری نوکری کے لیے اپلائی کیا۔ چار سال کی مسلسل محنت کے بعد آخر کار میں سرکاری شعبے میں ایک باوقار ملازمت حاصل کرنے میں کامیاب ہو گیا۔ اب میرا خواب پورا ہوا اور میں کافی خوش تھا کیونکہ میں اپنے خاندان کی کفالت کرنے کے قابل تھا۔

Tolerance, patience and occupying my fears worked for me and I succeeded in achieving my goals. Believe me, if you are consistently doing hard work. It will pay for you. We are here to work hard to achieve our goals. We have to break the shuttles of fear. The fear is a big hurdle in achieving our goals. Nothing is impossible in the world. Occupying our fears and working with patience will succeed us. The fear of failure stops us from achieving our goals.

برداشت، صبر اور میرے خوف پر قبضہ کرنے نے میرے لیے کام کیا اور میں اپنے مقاصد کو حاصل کرنے میں کامیاب ہو گیا۔ مجھ پر یقین کریں، اگر آپ مسلسل محنت کر رہے ہیں۔ یہ آپ کے لئے ادائیگی کرے گا. ہم اپنے مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے سخت محنت کرنے کے لیے یہاں موجود ہیں۔ ہمیں خوف کی شٹلیں توڑنی ہیں۔ خوف ہمارے مقاصد کے حصول میں ایک بڑی رکاوٹ ہے۔ دنیا میں کچھ بھی ناممکن نہیں ہے۔ اپنے خوف پر قابو پانے اور صبر سے کام لینے سے ہم کامیاب ہوں گے۔ ناکامی کا خوف ہمیں اپنے مقاصد کے حصول سے روکتا ہے۔

So to conclude the discussion I would say that tolerance and occupying fear are the main weapons to fight against the hardships and difficulties of life. I had these weapons in my bad times and they worked for me. I will suggest you overcome your fear of failure and work with patience and tolerance, nobody can stop you from achieving your goals.

لہٰذا بحث کو ختم کرنے کے لیے میں یہ کہوں گا کہ برداشت اور قابض خوف ہی زندگی کی سختیوں اور مشکلات سے لڑنے کے لیے اہم ہتھیار ہیں۔ میرے پاس یہ ہتھیار میرے برے وقت میں تھے اور وہ میرے لیے کام کرتے تھے۔ میں آپ کو مشورہ دوں گا کہ ناکامی کے خوف پر قابو پالیں اور صبر و تحمل سے کام لیں، آپ کو اپنے مقاصد کے حصول سے کوئی نہیں روک سکتا

If you like this post do not forget to reblog and share. By till the next post.
Have a good day.

اگر آپ کو یہ پوسٹ اچھی لگے تو ری بلاگ اور شیئر کرنا نہ بھولیں۔ اگلی پوسٹ تک۔
آپ کا دن اچھا گزرے۔