Tips to Boost Your Confidence: Unlock your Confidence and Unleash your Potential

in GEMS24 days ago

Asslamoalekum and hello to my #Gems Community. I hope you are all doing well. I am also doing pretty well. In today's post, I am going to touch on one of the common issues of our daily life.

Canva
اسلام علیکم اور میرے گھر والوں کو سلام۔ مجھے امید ہے کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ میں بھی بہت اچھا کر رہا ہوں۔ آج کی پوسٹ میں، میں ہماری روزمرہ کی زندگی کے عام مسائل میں سے ایک کو چھونے جا رہا ہوں۔

The topic is how to build confidence. Most of us lack confidence. It is the basic pillar of our personality. In today's blog, I am going to share the basic tools which help in growing your confidence.

موضوع یہ ہے کہ اعتماد کیسے پیدا کیا جائے۔ ہم میں سے اکثر میں اعتماد کی کمی ہے۔ یہ ہماری شخصیت کا بنیادی ستون ہے۔ آج کے بلاگ میں، میں بنیادی ٹولز کا اشتراک کرنے جا رہا ہوں جو آپ کے اعتماد کو بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔

  1. Practice: In my opinion practice is one of the basic tools to improve our confidence. If we want to develop confidence we will have to practice delivering public speeches in front of an audience. For this, we will have to come out of our comfort zone. It is a famous saying that practice makes a man perfect.

  2. پریکٹس: میری رائے میں پریکٹس ہمارے اعتماد کو بہتر بنانے کے بنیادی ٹولز میں سے ایک ہے۔ اگر ہم اعتماد پیدا کرنا چاہتے ہیں تو ہمیں سامعین کے سامنے عوامی تقریریں کرنے کی مشق کرنی ہوگی۔ اس کے لیے ہمیں اپنے کمفرٹ زون سے باہر آنا ہو گا۔ ایک مشہور کہاوت ہے کہ مشق انسان کو کامل بناتی ہے۔

  3. Recognize your hidden talent: If you want to boost your confidence you will have to recognise your hidden talents. Here I will give you my example to clarify the situation. In my school days, my confidence was not up to the mark I used to be a shy student. Later on in my college days, I recognised my hidden abilities of singing and reciting naat sharifs. One day when I went to perform a naat sharif ( praise for our Holy Prophet PBUH) in front of my class, my confidence was up to the mark. I did not hesitate in front of a huge audience and my college fellows admired my performance. Then I realised that if we want to be confident then we will have to seek our hidden talent. Our hidden abilities boost our confidence.

  4. اپنی چھپی ہوئی صلاحیتوں کو پہچانیں: اگر آپ اپنے اعتماد کو بڑھانا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنی چھپی ہوئی صلاحیتوں کو پہچاننا ہوگا۔ یہاں میں صورتحال کو واضح کرنے کے لیے اپنی مثال پیش کرتا ہوں۔ میرے اسکول کے دنوں میں، میرا اعتماد اس حد تک نہیں تھا جیسا کہ میں ایک شرمیلا طالب علم ہوا کرتا تھا۔ بعد میں اپنے کالج کے دنوں میں، میں نے نعت شریف گانے اور سنانے کی اپنی پوشیدہ صلاحیتوں کو پہچان لیا۔ ایک دن جب میں اپنی کلاس کے سامنے نعت شریف پڑھنے گیا تو میرا اعتماد عروج پر تھا۔ میں نے بہت زیادہ سامعین کے سامنے کوئی ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی اور میرے کالج کے ساتھیوں نے میری کارکردگی کی تعریف کی۔ تب مجھے احساس ہوا کہ اگر ہم پر اعتماد ہونا چاہتے ہیں تو ہمیں اپنے چھپے ہوئے ٹیلنٹ کو تلاش کرنا ہوگا۔ ہماری پوشیدہ صلاحیتیں ہمارے اعتماد کو بڑھاتی ہیں۔

  5. The third tool to build your confidence is that you have to talk positively to yourself. Remember if you do not respect your people never respect you. First, you have to give value to yourself. You have to talk to yourself that you can do anything. God has bestowed everyone with some hidden talents we just need to explore those hidden abilities. In short, by exploring your hidden talents you can improve your confidence level.

  6. اپنا اعتماد بڑھانے کا تیسرا ذریعہ یہ ہے کہ آپ کو اپنے آپ سے مثبت بات کرنی ہوگی۔ یاد رکھیں اگر آپ اپنے لوگوں کی عزت نہیں کرتے ہیں تو کبھی بھی آپ کی عزت نہیں کریں گے۔ سب سے پہلے، آپ کو اپنے آپ کو قدر دینا ہوگا. آپ کو اپنے آپ سے بات کرنی ہوگی کہ آپ کچھ بھی کرسکتے ہیں۔ خدا نے ہر کسی کو کچھ چھپی ہوئی صلاحیتوں سے نوازا ہے ہمیں صرف ان چھپی ہوئی صلاحیتوں کو تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ مختصراً، اپنی چھپی ہوئی صلاحیتوں کو تلاش کرکے آپ اپنے اعتماد کی سطح کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

  1. The next tool is to learn a skill to boost your confidence level. If you are a skilled person in any walk of life your confidence level will be increased. If you are a skilled person you can perform in front of a huge audience. Learning any skill can boost your confidence level.
  2. اگلا ٹول آپ کے اعتماد کی سطح کو بڑھانے کے لیے ایک ہنر سیکھنا ہے۔ اگر آپ زندگی کے کسی بھی شعبے میں ہنر مند ہیں تو آپ کے اعتماد کی سطح میں اضافہ ہوگا۔ اگر آپ ایک ہنر مند شخص ہیں تو آپ بہت زیادہ سامعین کے سامنے پرفارم کر سکتے ہیں۔ کوئی بھی ہنر سیکھنا آپ کے اعتماد کی سطح کو بڑھا سکتا ہے۔
  1. Image yourself by achieving goals and overcoming the challenges of life. A strong imagination will improve your way of life. You will feel a positive change in your way of life. Believe me, if you imagine something big in life you can achieve it in your practical life.

  2. اہداف کو حاصل کرنے اور زندگی کے چیلنجوں پر قابو پا کر اپنی تصویر بنائیں۔ ایک مضبوط تخیل آپ کے طرز زندگی کو بہتر بنائے گا۔ آپ اپنے طرز زندگی میں مثبت تبدیلی محسوس کریں گے۔ یقین جانیے اگر آپ زندگی میں کسی بڑی چیز کا تصور کرتے ہیں تو آپ اسے اپنی عملی زندگی میں حاصل کر سکتے ہیں۔

  1. I think overthinking is another hurdle in improving your confidence level. For example, if you think that when I went to perform on the stage, what people would say about me? What do they think about me? This is overthinking. If you want to be a confident personality forget what people would say about you. You cannot keep them happy. So by overcoming overthinking, you can increase your confidence level.

  2. میرے خیال میں زیادہ سوچنا آپ کے اعتماد کی سطح کو بہتر بنانے میں ایک اور رکاوٹ ہے۔ مثال کے طور پر اگر آپ کو لگتا ہے کہ جب میں سٹیج پر پرفارم کرنے گیا تو لوگ میرے بارے میں کیا کہیں گے؟ وہ میرے بارے میں کیا سوچتے ہیں؟ یہ بہت زیادہ سوچ رہا ہے۔ اگر آپ پراعتماد شخصیت بننا چاہتے ہیں تو بھول جائیں کہ لوگ آپ کے بارے میں کیا کہیں گے۔ آپ انہیں خوش نہیں رکھ سکتے۔ اس لیے زیادہ سوچ پر قابو پا کر، آپ اپنے اعتماد کی سطح کو بڑھا سکتے ہیں۔

I hope you people like this post.
Thank you so much for going through my content.
The image is created in Canva.
I wrote this blog in English and translated it into Urdu using Google Translate.
English is not my native language so if I make some mistakes while writing my content I apologise for it.
By till the next post.

مجھے امید ہے کہ آپ لوگوں کو یہ پوسٹ پسند آئے گی۔
میرے مواد کے ذریعے جانے کے لئے آپ کا بہت شکریہ.
تصویر Canva میں بنائی گئی ہے۔
میں نے یہ بلاگ انگریزی میں لکھا اور گوگل ٹرانسلیٹ کے ذریعے اردو میں ترجمہ کیا۔
انگریزی میری مادری زبان نہیں ہے اس لیے اگر میں اپنا مواد لکھتے ہوئے کچھ غلطیاں کرتا ہوں تو میں اس کے لیے معذرت خواہ ہوں۔
اگلی پوسٹ تک۔